הינך נמצא כאן

באנר לימודים והרשמה

חינוך לגיל הרך

הנהלת המסלול

לרישום וקבלת סטודנטים: 
חייגו 3043* dy100@dyellin.ac.il
דלת פתוחה: 
09:30-12:00, 13:30-14:00

אודות המסלול

המסלול לגיל הרך הוא המקום עבורכם, אם ברצונכם לעצב את דור העתיד, ממש בתחילת דרכו. המסלול לגיל הרך מכשיר גננים וגננות מקצועיים, בעלי כישורים חינוכיים וניהוליים כנדרש במשרד החינוך.
ההכשרה במסלול שלנו בדוד ילין בנויה מלימודים תיאורטיים ועיוניים, לימודים סדנאיים וחווייתיים וכן מהתנסות מעשית המתקיימת בגני הילדים בעיר ובסביבותיה.

הגדרת המטרה החינוכית לפי סגל המסלול בדוד ילין היא עידוד וטיפוח של הלמידה וההתפתחות של כל ילד וילדה. טיפוח זה נעשה באמצעות בניית סביבה חינוכית מעניינת, מאתגרת ומותאמת להבדלים האינדיבידואלים מצד אחד, ולקבוצה כולה מצד אחר וכן מיצירת מערכות יחסים משמעותיות בין הגננת וילדי הגן, הגננת וצוות הגן והגננת והורי הגן.

ההנחה היא, כי סביבה חינוכית המעודדת למידה והתפתחות, ומעוררת סקרנות וחקרנות באווירה דמוקרטית וסובלנית עם כיבוד הזולת, תהיה תשתית מתאימה להסתגלות הפרט לחברה בעתיד.

על פי המודל האקולוגי-התפתחותי, מושג הסביבה החינוכית כולל לא רק את קבוצת הילדים והילדות, אלא מתייחס גם למערכות האחרות המשפיעות על התפתחותם ועל רווחתם, כמו הקהילה התרבותית, המשפחה והקשר עם ההורים, עבודת הצוות בגן וקשר עם שירותים בקהילה. אי לכך, הידע התאורטי והמעשי בתכנית הלימודים לתואר ראשון בחינוך הגיל הרך מורכב מדיסציפלינות שונות כמו פסיכולוגיה התפתחותית, חינוך וסוציולוגיה וגם מתחומי המדע, האמנות והספרות.

מבנה ותכנית הלימודים

תכנית הלימודים מורכבת מלימודי חינוך והכשרה להוראה, לימודי החוג לגיל הרך, מלימודי שלוש חטיבות לימודיות נוספות. כל חטיבה היא בת 10 ש"ש:

  • חטיבה בחינוך המיוחד – חובה
  • חטיבה במדעים ומתמטיקה – חובה
  • בחירה בין שתי חטיבות:  מדעי הרוח או  אמנויות ומקרא

רכיבי הלימודים

היקף שעות

חינוך והכשרה להוראה

לימודי חינוך
דידקטיקה
אוריינות מחקר בחינוך
התנסות מעשית

30 ש"ש

התמחות בגיל הרך

התמחות ראשית

26 ש"ש

חטיבות לימוד

חטיבה בחינוך המיוחד - חובה
חטיבה במדעים ומתמטיקה - חובה
בחירה בין שתי חטיבות:
חטיבה באמנויות ותקשורת
או
חטיבה במדעי הרוח

10 ש"ש
10 ש"ש

10 ש"ש
או
10 ש"ש

לימודי יסוד והעשרה

לימודי שפת ההוראה לרמת פטור
לימודי אנגלית לרמת פטור
לימודי אוריינות עבודה בסביבה ממוחשבת לרמת פטור
לימודי תרבות ומורשת עם
מבוא לסוציולוגיה וסדנת שוני ומגוון
עזרה ראשונה ובטיחות

16-10 ש"ש

הכשרה מעשית

תכנית ההכשרה מדגישה את חשיבות ההתנסות המעשית מתוך הבנה כי אי אפשר ללמוד על ילדים וילדות בגיל הרך, על התנהגותם, התפתחותם, דרכי הלמידה שלהם ועל מגוון רעיונותיהם, כישוריהם ורגשותיהם, מבלי להימצא בקרבתם, לצפות בהם, לעקוב אחרי התנסויותיהם וליצור אתם אינטראקציות במגוון האירועים והפעילויות המתרחשים בחיי היום-יום שלהם. לכן מקפיד המסלול לשבץ את הסטודנטיות ואת הסטודנטים לתואר ראשון בחינוך לגיל הרך בגן ילדים, כבר משנת לימודיהם הראשונה ובמהלך כל שנות הכשרתם.

התנסות מעשית זו מלווה בהדרכה אישית וקבוצתית. השנה הרביעית במסלול לתואר ראשון בחינוך הגיל הרך היא שנת התמחות (סטאז'). על פי דרישות משרד החינוך, בשנה זו, בנוסף להשלמת החובות האקדמיים לתואר בחינוך, יוכלו הסטודנטים והסטודנטיות לצאת לשנת התמחות בשטח.
כיצד אנו רואים אתכם בעתיד, מחנכים ומחנכות הגיל הרך בישראל:
אצלנו בדוד ילין מאמינים במחנך ובמחנכת, ביכולתם ללמוד, לשתף ולהשתתף, ליהנות מחוויית הלימוד ומהדרך לשם, גם אם היא נראית ומרגישה קשה ומאתגרת. אנחנו מאמינים בכם ובכן, מאמינים שתגיעו עם הידע המקצועי המעמיק בגישות חינוכיות שונות, בפתיחות מחשבתית וביכולת להתאים את העשייה החינוכית לאוכלוסיות שונות ומגוונות ולנהל את גן העתיד

אתם לומדים וכולם נהנים - מחנכים ומחנכות בעלי ידע עשיר, תאורטי ופרקטי, בתחום החינוך וההתפתחות בגיל הרך. 

מחנכים לחיים - אתם מבינים את מורכבות העבודה במסגרת החינוכית ובעלי יכולת תכנון, ביצוע והערכה בתחומי העבודה השונים: יצירת אינטראקציות חיוביות עם כלל באי הגן, ארגון פעילויות, ארגון סדר יום וארגון המרחב הפיזי המעודד פעילות ולמידה, בתחומים כמו אוריינות, מדעים, אומנויות, חינוך גופני ועוד
ראש פתוח - החיים הם סך כל החוויות שאנו חווים. אנחנו שמים לעצמנו כמטרה לפתח בכם את היצירתיות, יכולת פתרון הבעיות, למידה עצמית, חשיבה ביקורתית ואוטונומיה.

היופי הוא בשונה - אנו מאמינים שתצליחו להבין את הייחודיות של כל ילד וילדה ואת הגורמים המשפיעים על התנהגותם, היודעים לאתר סימנים היכולים להצביע על היות הילד או הילדה בסיכון, בעלי יכולת לעבוד ברגישות עם ילדים וילדות, ולתת כבוד לרצונם, לתרבותם ולקשייהם.

כולם ביחד כשמדובר בחינוך - שיתוף פעולה הוא נדבך משמעותי אצל כל אחד ואחת מבוגרינו, היכולת לעבוד ברגישות ובשותפות עם הורים ועם עמיתים.

מורה בזמן אמת - מחנכים ומחנכות אוטונומיים המסוגלים לנתח מצבים מורכבים להתמודד עם דילמות ולקבל החלטות מתאימות.

דוגמה חיובית - אנו מודעים לקוד האתי ופועלים לפיו, השואפים להמשיך ללמוד ולהתפתח והמכירים בחשיבות המקצוע ומוכנים לפעול להעלאת קרנו.

תנאי קבלה לתואר ראשון .B.Ed

1. תעודת בגרות (מקור או זהה למקור)
  • או בעלי זכאות לתעודת בגרות
  • או בוגרי מכינה קדם-אקדמית מוכרת
  • או בוגרי מכינה ייעודית המאושרת על ידי האגודה לקידום החינוך - במכללה קיימת גם מכינה ייעודית  (ציון ממוצע של המכינה ייחשב כציון ממוצע משוקלל)
  • או תעודת בגרות מחו"ל – עולים חדשים ללא בגרות ישראלית חייבים במבחן יע"ל. כמו כן עליהם
  • להיבחן בתנ"ך, בספרות, בהיסטוריה ובלשון. מועמדים אלה יתקבלו על סמך ציון מבחן פסיכומטרי ומבחן יע"ל.
  • או מועמדים אשר חסרים ציון במקצוע בגרות אחד (ובלבד שאינו בלשון עברית או בלשון ערבית) בתנאי שהם חיילים משוחררים או מי ששירת/ה שירות לאומי וטרם חלפו שלוש שנים מתום השירות. על המועמד לעמוד בשאר תנאי הקבלה. כמו כן עליו להשלים את הבחינה ולקבל ציון במשך שנת הלימודים הראשונה.
  • או מועמדים בני 30 ומעלה ללא תעודת בגרות, בתנאי שיעמדו בתכנית העצמה, ויעברו בחינה פסיכומטרית בציון 540 ומעלה.

2. פטור מחובת מבחן פסיכומטרי לבעלי תעודת בגרות איכותית

ניתן להתקבל ללימודים על סמך ציוני הבגרות ללא מבחן פסיכומטרי, בכפוף לתנאים הבאים: להתמחויות ההומניות: 4-5 יח"ל אנגלית, 5 יח"ל במקצוע מוגבר. להתמחויות במתמטיקה ומדעי הטבע: 4-5 יח"ל אנגלית, 4-5 יח"ל מתמטיקה, 5 יח"ל מקצוע מדעי מוגבר.

למסלולים בגננות ובחינוך יסודי (ללא שילוב התמחות בחינוך מיוחד).

הפטור ניתן למועמדים הנרשמים למסלולים אלה בעלי ממוצע בגרות משוקלל של 92 ומעלה. 

עבור כל שאר מסלולי הלימוד לתואר ראשון במכללה, הפטור ניתן למועמדים בעלי ממוצע בגרות משוקלל של 95 ומעלה.

מועמדים שהתקבלו ללימודים על סמך ציוני הבגרות בלבד חייבים במבחן אמי"ר לפני תחילת שנת הלימודים.

למתמחים במתמטיקה לעל יסודי – 5 יחידות מתמטיקה בציון 70 לפחות.

למתמחים באנגלית לעל יסודי – 5 יחידות באנגלית בציון 70 לפחות וציון 100 לפחות ברכיב האנגלית במבחן הפסיכומטרי או ציון 200 לפחות במבחן אמי"ר.

למתמחים בחוג לערבית במסלולים יסודי ועל-יסודי – ציון 80 לפחות בבגרות בערבית 4 יח"ל.

מועמדים בעלי 4 יחידות לימוד (אנגלית או מתמטיקה) המעוניינים להתמחות במתמטיקה או באנגלית במסלול העל-יסודי מוזמנים להשתתף במכינה פנימית המתגברת ל – 5 יחידות לימוד ומאפשרת לימודים בהתמחויות אלה.

מועמדים למסלולים אלה בעלי בגרות ישראלית מהמגזר הערבי שבחרו ללמוד במסלול בשפה העברית יחויבו בנוסף בבחינת ידע בעברית (יע"ל) בציון 120 לפחות.

3. אישור על ציון בבחינה הפסיכומטרית (מקור או זהה למקור)

 

מידע מורחב על הבחינה הפסיכומטרית

על המועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה כפי שפורטו בסעיפים 1 ו -2, לעבור בחינה פסיכומטרית. על ציון הפסיכומטרי להיות 500 לפחות (ציון משולב 540 לפחות).

4. ציון משולב – לבעלי תעודת בגרות ומבחן פסיכומטרי 

מועמדים יתקבלו על-פי ציון משולב של 540 לפחות בסולם הציונים הפסיכומטרי של ממוצע ציוני תעודת הבגרות (88 לפחות) וציון פסיכומטרי (500 לפחות).

5. מצוינים להוראה - לתכנית המצוינים יתקבלו מועמדים בעלי ציון משולב 650 וכן תתאפשר קבלת מועמדים המוכיחים הצטיינות ערכית חברתית בציון משולב 630 ומעלה.

בעלי ציון משולב 615 – 649 חייבים לעבור את מבחני מסיל"ה (מערכת מיון שבוחנת התאמה למקצוע הוראה) בציון 7 ומעלה. 

התוכנית מתקיימת בכל המסלולים פרט להתמחויות: אומנויות ותקשורת.

6. סל חיזוקים (ראה מקצועות מועדפים בהלוואה מותנית של משרד החינוך ) - מסלולים: חינוך יסודי ועל-יסודי. להתמחויות מדעי הטבע, מתמטיקה ואנגלית יתקבלו מועמדים על-פי ציון משולב של 585 לפחות ויהיו חייבים במבחן הפסיכומטרי.

7. גיל - יתקבלו מועמדים שמלאו להם 18 שנה (אם קיבלו פטור מצה"ל). תינתן עדיפות ליוצאי צבא שירות לאומי או אזרחי.

8. ועדת קבלה - כל מועמד חייב לעבור ועדת קבלה וריאיון אישי. 

מידע מורחב על ועדת הקבלה

מועמדים בעלי נתוני קבלה נמוכים מהנדרש יוכלו להתקבל לאחר שעברו ועדת קבלה ויידונו בוועדת חריגים אשר תבדוק את קבלתם ללימודים בהתאם לשיקולי המכללה. בכל שנה המכללה מקבלת עד 10% מהמועמדים שאינם עומדים בתנאי הקבלה, בכפוף להחלטת המועצה האקדמית במכללה.

מועמדים ללימודים בעלי ציון משולב 525 - 539 יתקבלו ללימודים אם ישיגו ציון 5.5 לפחות במבחן מסיל"ה  (מערכת מיון שבוחנת התאמה למקצוע הוראה).

הערות לתנאי הקבלה:

1. פטור באנגלית - אנגלית למטרות אקדמיות

א. אחד מתנאי הקבלה למכללה הוא ציון באנגלית בבחינה הפסיכומטרית או ציון במבחן אמי"ר. לקשר למידע על המבחן הפסיכומטרי

ב. מועמד ללימודים עם ציון של פחות מ-85 בחלק האנגלית של המבחן הפסיכומטרי (185 במבחן אמי"ר) יוכל להתקבל ללימודים ובלבד שיגיע לרמת ידע בסיסית באנגלית עד סוף שנה א', אחרת לא יורשה לעבור לשנה ב'.

ג. כל סטודנט חייב בלימודי אנגלית למטרות אקדמיות עד הגעתו לרמת פטור. הסיווג לרמות יעשה על-פי ציון האנגלית בבחינה הפסיכומטרית או הציון במבחן אמי"ר.

ד. מטרת הקורס "אנגלית למטרות אקדמיות" היא להקנות לסטודנט כלים שיאפשרו לו להתמודד עם מטלות אקדמיות בשפה האנגלית.

ה. על הסטודנט להגיע לרמת ידע בסיסית באנגלית (סיום בהצלחה של קורס טרום בסיסי) עד סוף שנה א', אחרת לא יורשה לעבור לשנה ב'.

ו. כל סטודנט חייב להגיע לרמת פטור באנגלית עד סוף שנה ג'.

ז. ציון של 134 ומעלה בפסיכומטרי/אמיר"ם או 234 ומעלה במבחן אמי''ר מקנה פטור מלימודי אנגלית.

החלוקה לרמות לימוד אנגלית למטרות אקדמיות תהא על פי המפורט להלן:

ציון הפסיכומטרי/אמיר ציון אמי"ר רמת אנגלית  ש"ש (קורס שנתי) תשלום
120-133 220-233 מתקדמים ב' 2 ש"ש כלול בשכר הלימוד לתואר
100-119 200-219 מתקדמים א' 4 ש"ס       כלול בשכר הלימוד לתואר
85-99 185-199 בסיסי 6 ש"ס תשלום נוסף עבור השעות
70-84 170-184 טרום בסיסי ב' 6 ש"ס תשלום נוסף עבור השעות
60-69 160-169 טרום בסיסי א' 4 ש"ש תשלום נוסף עבור השעות

מעבר למידע המלא בדף לימודי יסוד באנגלית

2. סיווג בלשון עברית

כל הסטודנטים במסלולי ההכשרה להוראה חייבים בלימודי יסוד בשפת ההוראה. סיווג הלומדים לרמות לימוד בלשון נעשה על-פי:

  • לנבחנים במבחן הפסיכומטרי – על-פי הציונים של הרכיב הלשוני במבחן הפסיכומטרי, שיתקבלו באמצעות המרכז הארצי לבחינות.
  • למתקבלים שלא על פי מבחן הפסיכומטרי – מועמדים שיתקבלו ללימודים על סמך ציוני הבגרות בלבד: על-פי הציון בלשון ובהבעה בתעודת הבגרות שיציגו המתקבלים.
  • מועמדים בעלי בגרות ישראלית מהמגזר הערבי שבחרו ללמוד במסלול בשפה העברית יחויבו גם  בבחינת ידע בעברית (יע"ל). לקשר לפסיכומטרי.

הערה: תשלום עבור לימודי לשון עברית עד היקף של 4 ש"ש כלול בשכר הלימוד לתואר. כל שעת לימוד נוספת עד לרמת פטור תחויב בתשלום לכל שעת לימוד שנתית. עלות ש"ש מתפרסמת בתקנון שכר לימוד לקראת תחילת שנת הלימודים.

החלוקה לרמות לימוד בלשון עברית/ערבית תהא על פי המפורט להלן:

רמת                     לימוד מספר               ש"ש  ציון ברכיב המילולי בבחינה הפסיכומטרית בעברית ציון ברכיב המילולי בבחינה הפסיכומטרית בערבית הציון בלשון במבחן הבגרות בעברית הציון בלשון במבחן הבגרות בערבית
א' 6 90   82 70-75  80
ב' 4 91-120 83-103 76-92 81-104
ג'  121 104+  93  105 

 

3. ידע בשפה הערבית 

מועמדים למסלול לחינוך מיוחד בחברה הערבית נדרשים נוסף לתנאי הקבלה, להשיג ציון 80 לפחות בשפה הערבית בתעודת הבגרות (3 יח"ל לפחות), או ציון 70 לפחות בהיקף של 4 יחידות לימוד בשפה הערבית.

4. מבחן ידע בשפה הערבית 

כל המועמדים למסלול חינוך מיוחד בחברה הערבית (סטודנטים סדירים והסבת אקדמאים להוראה) מחויבים במבחן כניסה בשפה הערבית. מועמדים שלא יעברו את הבחינה יחויבו במכינת קיץ לפני תחילת הלימודים. המבחן אחיד לכל המכללות, תוכן הבחינה: הבנת הנקרא 30%, ידע לשוני 40%, הבעה בכתב 30%. ציון המעבר במבחן הינו 75.

מידע אודות עלות המבחן ומועדיו יפורסם באתר האינטרנט של המכללה ובמזכירות המסלול.

5. סטודנטים במסלול לחינוך מיוחד ולגיל הרך בחברה הערבית 

נוסף על תנאי הקבלה למכללה, יחויבו בשליטה בעברית ברמה א'-ב'.

  • מבחן רמה בעברית יתקיים במהלך הקיץ. סטודנטים שאינם שולטים בעברית ברמה א-ב יצטרכו ללמוד בקיץ באופן פרטי כדי לעמוד בהצלחה במבחן שיתקיים באחד באוקטובר (רמה ב).
  • הסטודנטים יוכלו ללמוד באולפנים השונים בעיר או בקורס ללימודי העשרה בעברית הפועל במכללה במסגרת המרכז ללימודי תעודה והשתלמויות.
  • בחינת הכניסה הפסיכומטרית, ידע בעברית- מבחן יע"ל ומבחן אמי"ר.

הקוד האתי למכשירות מחנכות ומחנכים לגיל הרך

  • האתיקה המקצועית של מכשירות מחנכות ומחנכים לגיל הרך, מציינת את מכלול הערכים והעקרונות המנחים את עבודתן בהכשרת סטודנטים וסטודנטיות לתואר ראשון בחינוך בגיל הרך. אימוץ התנהגות אתית היא מאבני היסוד לעבודה פרופסיונאלית.
    לנו המכשירות, ישנה אחריות אתית כלפי הסטודנטיות והסטודנטים, מוסדות ההכשרה, מסגרות ההתנסות המעשית והצוות, עמיתים, הילדים והילדות, משפחותיהם, הקהילה, החברה, החינוך בכלל והחינוך בגיל הרך בפרט.

  • הקוד האתי הנוכחי הוא קובץ הצהרות שתפקידו להגן על קהילת הגיל הרך - סטודנטיות וסטודנטים, גננים וגננות, משפחות וכמובן הילדים והילדות במסגרות החינוכיות - מפני התנהגות שרירותית, כוחנית ופוגעת. הוא מציג סטנדרטים להתנהגות נאותה, מסייע בהתמודדות עם דילמות אתיות ועוזר להתמודד עם הפיתוי להפעיל שליטה וכוח, למצוא חן, ולהימנע  מהתמודדות עם קשיים.

  • דילמה אתית מתעוררת כאשר קיימת התנגשות בין שני ערכים או יותר. למשל, טובת הילדה או טובת משפחתה, טובת הסטודנטית או קולגיאליות כלפי המדריכה. בדרך כלל פתרון הדילמה יתייחס לעוצמת הפגיעה (מי תיפגע יותר?) ולהיררכיה של הערכים – אחריות כלפי ילדים וילדות קודמת לאחריות כלפי הסטודנטים והסטודנטיות וכן הלאה על פי הסדר שמופיע להלן.
    אנו מאמצות את המחויבות המרכזית של הטיפול והחינוך בגיל הרך להתפתחות בריאה ולשלומם ורווחתם של ילדים וילדות בגיל הרך ושל משפחותיהם. כל מה שאנו עושות בתפקידנו כמכשירות מכוון לקידום מחויבות אולטימטיבית זו. בנוסף לכך יש לנו אחריות כלפי הסטודנטים והסטודנטיות ואנו חותרות למצוא איזון בין המחויבות לתמוך ולטפח את הסטודנטיות והסטודנטים ובין המחויבות לספק מחנכים ומחנכות לגיל הרך המחויבים לקוד אתי ולמקצועיות גבוהה בעבודה עם ילדים וילדות בגיל הרך ועם משפחותיהם.

  • אחריות כלפי ילדים וילדות - לא ניקח חלק ולא נתעלם מפרקטיקות (של סטודנטים וסטודנטיות, עמיתים, מוסד ההכשרה או מסגרות ההכשרה) שהינן מזיקות לילדים וילדות. אם נתקל בהתנהגות שאינה אתית במסגרת החינוכית בה משובצות סטודנטיות, נפנה לאחראים על המסגרת.
    לא נאפשר לסטודנטית להשלים את תכנית ההכשרה אם תהיה בידינו הוכחה ישירה שהיא יכולה לסכן את שלומם הפיזי או הנפשי של ילדים וילדות.
  • אחריות כלפי הסטודנטיות והסטודנטים - ניתן לסטודנטיות ולסטודנטים סיכוי הוגן להצליח ונציע דרכים מגוונות להוכיח את יכולתן. נבטיח שהתכניות שלנו ישרתו מגוון סטודנטיות וסטודנטים ונקפיד להימנע מיחס מפלה הנובע מסטריאוטיפים שלנו או של אחרים על רקע  תרבותי, דתי, לאומי, משפחתי או מיני. נכיר במגבלות של עצמנו לגבי הטיה (לטוב ולרע).
    נכבד סודיות, נחלוק רק מידע הכרחי על הסטודנטית או הסטודנט, רק עם אלה שחייבים  לדעת, ורק באמצעות ערוצים מקצועיים מתאימים. נלמד סטודנטיות וסטודנטים את חובתם המקצועית לכבד סודיות ולשמור על פרטיות הצוות, המשפחות והילדים והילדות שבמסגרת החינוכית.
    נשבץ את הסטודנטיות והסטודנטים במקומות בהם הצוות מיומן לעבוד עם ילדים וילדות צעירים, והגננת המאמנת היא בעלת ניסיון והכשרה בהדרכתם, ובמידת האפשר ישקפו את הקהילות המגוונות בהן יעבדו הסטודנטיות והסטודנטים בעתיד.

  • אחריות כלפי מקומות ההתנסות המעשית - נכבד את האחריות, המומחיות והפרספקטיבה של הצוות העובד במסגרות ההתנסות המעשית. נכיר בחשיבות התרומה של הצוות  להתפתחות המקצועית של הסטודנטיות והסטודנטים.

  • אחריות כלפי תכנית ההכשרה – יש לנו אחריות אישית ומקצועית לתרום לרמת תכנית ההכשרה ולאיכותה. נהיה מעורבות בפיתוח התכנית ובשכלול דרכי ההוראה.
    נציג גישות שנויות במחלוקת בהגינות, באופן המביא בחשבון את קיומן של פרספקטיבות מנוגדות תוך הצגת ההטיות והדעות הקדומות שיש לנו.
    נציע הדרכה והוראה רק בתחומים בהם אנו בקיאות ובעלות ניסיון.

  • אחריות כלפי עמיתות – נשתף פעולה עם עמיתות לקידום אינטרסים ונושאים מקצועיים, נשתף בניסיון ובידע, נעזור ונתמוך זו בזו, נכבד סודיות ונחלוק אינפורמציה אודות עמיתות רק במסגרות מתאימות במוסד ההכשרה. לא נחלוק אינפורמציה עם סטודנטים וסטודנטיות.

  • אחריות כלפי המקצוע - נעדכן באופן שוטף את הידע שלנו בתחום החינוך בגיל הרך, כך שנוכל להציג לסטודנטים ולסטודנטיות מידע מעודכן ומבוסס היטב. נחזק ונרחיב את בסיס הידע של החינוך לגיל הרך.
    נהיה אמינות והגונות כשנספק המלצות לסטודנטיות ולסטודנטים המעוניינים להתקבל למקומות עבודה או להמשך לימודים.
    נעורר את המודעות של בעלי ובעלות מקצוע אחרים, קובעי מדיניות והציבור בכלל לגבי חשיבות השנים המוקדמות, ההשפעה החיובית שיש לתכניות איכותיות בגיל הרך על החברה ועל עתידה וחשיבות ההכשרה והמקצוענות של העוסקות בגיל הרך על איכות התכניות.

צור קשר

צור קשר עם יועץ

לגבי תואר ראשון גיל הרך 

היחידה לייעוץ ורישום

 שעות הקבלה: ימים א'-ה'

13:00-09:00

*3043

harshama@dyellin.ac.il