Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הינך נמצא כאן

הסדנה לחינוך יסודי ועל-יסודי

באנר סדנאות

הסדנה לחינוך יסודי ועל-יסודי

צור קשר

02-6558170

למכשירים הסלולאריים נא לשלוח רק הודעות וואטסאפ. תודה 

אנו מאמינות בשילוב בין ניסיון העבר, צרכי ההווה ומבט אל העתיד.

צוות הסדנה

למי מיועדת הסדנה?

לסטודנטים, לסגל האקדמי של המכללה בכלל ולמדריכים הפדגוגיים של המסלולים לחינוך יסודי ועל יסודי בפרט. 

כיצד נוכל לסייע לכם?

  • לתכנון שיעור משמעותי ומגוון – אנחנו הכתובת.
  • להכנת עזרי הוראה לקידום הלמידה – מוזמנים לסדנה.
  • לליווי וייעוץ אישי רגע לפני שיעור – אנחנו כאן בשבילכם.
  • להשאלת לוח מפעיל ולעזרי הוראה מגוונים – זמינות  עבורכם.  
  • לשילוב כלים דיגיטליים לשירות תכני ההוראה– שמחות לסייע.
מלאכת מחשבת: שלבים בתכנון שיעור, פעילות או עזר הוראה

הסדנה: הלכה למעשה

בסדנה אנו מזמנות חוויות למידה ומלמדות כיצד ליצור חוויה כזו.

למשולש ההוראה שלושה קודקודים: תוכן, מטרה וקהל יעד. במרכזו - דרך ההוראה בה אנו מתמחות.   

הסדנה פועלת הן במרחב הפיזי במכללה, הן במרחב הווירטואלי בהוראה מרחוק.  

ארגז הכלים שלנו כולל:

כלי חשיבה לטיוב תהליכי הוראה

מתודות והפעלות

עזרי הוראה ולמידה

כלים דיגיטליים

כלי עבודה וחומרי יצירה

פלטת הצבעים של הסדנה מאפשרת ליצור גוונים על הדף ובמחשבה.

דיאגרמת משולש הוראה

הוראה היברידית – אוחזות בחבל בשתי קצותיו

עולם החינוך שינה את פניו עם פרוץ מגפת הקורונה. גמישות זה שם הסיפור וכיום אנחנו מכשירות את הסטודנטים להוראה היברידית שמשלבת מרכיבים של ההוראה הקלאסית לצד פדגוגיה עדכנית.  

מרחב הסדנה לחינוך יסודי ועל יסודי

בסדנה פותחים צוהר להתבוננות בטבע  ובתרבות.
הגירף באמנות ובשפה, אנטומיה, הורות ואזורי תפוצה

הגירף באמנות ובשפה, אנטומיה, הורות ואזורי תפוצה

לליבו ולראשו של כל תלמיד מוביל שביל אחר. בסדנה סוללים דרכים מגוונים.

הכיתה ההטרוגנית –הינשופים כטיפוסי תלמידים

area2

תצוגת עבודת סטודנטים בהשראת חנוך פיבן

area5

תצוגה בנושא התחלות

מפגשים חד פעמיים

כל סטודנט במסלול היסודי זוכה לפחות פעם בשנה לסדנה ייחודית, הנתפרת במיוחד עבור קבוצתו, על פי בקשת המדריכים הדידקטיים. בכל מפגש  מתרחשת למידה חווייתית בנושא לימודי שונה. 

למשל:

meeting2

כיצד לומדים ערבים ויהודים יחד?

שתי מורות מספרות סיור בשתי השפות והתלמידים יוצרים בקבוצות מעורבות \כרזות דו לשוניות.

meeting3

איך מקרבים את התלמידים לחג הסיגד הנחגג בעדה האתיופית?

לומדים חוקרים ויוצרים בעקבות שיר מסע ישראלי.