הינך נמצא כאן

הסדנה לחינוך יסודי ועל-יסודי

באנר סדנאות

הסדנה לחינוך יסודי ועל-יסודי

מי קהל היעד שלנו?

הסדנה היא בית לסטודנטים במסלול היסודי והעל יסודי.
אך אנו פותחים את דלתנו גם לכל סטודנט ומרצה במכללה הנכנס לרגע, שואל שאלה ונשאר כדי לעבוד או לגלגל שיחה.

מה מיוחד בסדנה שלנו?

אנחנו מלמדות לתכנן שיעורים לכיתה הטרוגנית בבתי ספר יסודיים ועל יסודיים:

  • איך לעניין 40 ילדים?
  • איך אפשר להפעיל את כולם?
  • כיצד להקנות מידע תוך שילוב פעילות, חשיבה ויצירה?
  • איך פותחים שיעור, כל פעם קצת אחרת?

אנחנו "תופרות" מפגשים חד פעמים וייחודיים לפי הזמנת מדריכים דידקטיים במסלול היסודי או מרצי המכללה. כל מפגש הוא מודל להוראה קצת אחרת.
אנחנו נהנות לשוחח עם סטודנטים ומרצים ויחד איתם ליצור התנסויות קטנות, יומיומיות ומשמחות של למידה.

למה כדאי לכם לבוא לסדנה?

אצלנו תמצאו מרחב שמאפשר לכם לחשוב וליצור.
איתנו תוכלו לתכנן שיעורים חווייתיים  ולהמציא ולבנות משחקים ועזרים.
כולכם מוזמנים לשוחח, להתייעץ ולחשוב יחד איך להיות מורים טובים יותר.

מי בצוות?

אנו צוות קטן ואיכותי וכל אחת מאתנו תורמת לעבודת הסדנה מנסיונה העשיר.
הצוות הקבוע: סילביה עובדיה טרכטנברג ואורנה ויילר.
כל שנה מצטרפות לצוות סטודנטית אחת או שתיים.
השנה מסייעות לנו סתיו קופרמן ואפרת פנחסי.

מתי אפשר להגיע?

שעות פתיחה:

סמסטר ב

2018

א

ב

ג

ד

ה

8:30-10:00

פתוח

שיעור
משאבי למידה (שנה ב)

פתוח (להוציא סדנאות חד פעמיות)

פתוח עד 18:00

8:00 - 12:00

10:15-11:45

שיעור

משאבי למידה
(שנה ב ו-ג)*

12:15-13:45

 פתוח  סגור

14:15-15:45

שיעור
אמנות המשחק רג"ב

16:00-17:30

סגור

 סגור

שיעור

חגים

17:45-19:15

פתוח

פתוח

 

  • אך שימו לב – לעיתים מתקיימים מפגשים חד פעמיים לקבוצות ואז אי אפשר לעבוד במרחב הסדנה

איך יוצרים קשר?

אפשר פשוט לרדת במדרגות לסדנה ולהיכנס.
ואפשר לתאם מראש:

אורנה ויילר 0506990044 (הודעות טקסט בלבד)

כתובת מייל: Wyler@dyellin.ac.il

מרחב הסדנה לחינוך יסודי ועל יסודי

הגירף באמנות ובשפה, אנטומיה, הורות ואזורי תפוצה

הגירף באמנות ובשפה, אנטומיה, הורות ואזורי תפוצה

הצעות לפעילויות על פי מטרות הוראה שונות

הצעות לפעילויות על פי מטרות הוראה שונות

שירים והצעות לפעילויות

שירים והצעות לפעילויות

: דוגמה לשני תמרורים המציבים שני כללי התנהגות בכיתה.

דוגמה לשני תמרורים המציבים שני כללי התנהגות בכיתה

הכיתה ההטרוגנית –הינשופים כטיפוסי תלמידים

הכיתה ההטרוגנית –הינשופים כטיפוסי תלמידים

לוח השנה העברי כתצרף (פאזל) וכלוח משחק

לוח השנה העברי כתצרף (פאזל) וכלוח משחק

area1

פינת מחזור

area2

תצוגת עבודת סטודנטים בהשראת חנוך פיבן

area3

כרזות סטודנטים בהשראת הספר: "איה פלוטו" בחריזת לאה גולדברג ובאיורו של ארי רון

area4

מרכז למידה לסטודנטים בנושא כיפה אדומה

area5

תצוגה בנושא התחלות

area6
area7

מפגשים חד פעמיים

כל סטודנט במסלול היסודי זוכה לפחות פעם בשנה לסדנה ייחודית, הנתפרת במיוחד עבור קבוצתו, על פי בקשת המדריכים הדידקטיים. בכל מפגש  מתרחשת למידה חווייתית בנושא לימודי שונה. 

למשל:

meeting1

מה עושים לכבוד 70 שנה למדינה?

ציר זמן אישי המאפשר ליצור סדר בין האירועים.

meeting2

כיצד לומדים ערבים ויהודים יחד?

שתי מורות מספרות סיור בשתי השפות והתלמידים יוצרים בקבוצות מעורבות \כרזות דו לשוניות.

meeting3

איך מקרבים את התלמידים לחג הסיגד הנחגג בעדה האתיופית?

לומדים חוקרים ויוצרים בעקבות שיר מסע ישראלי.