הינך נמצא כאן

חדשות ועדכונים

הינך נמצא כאן

מכללה מקדמת בריאות - טיפ בריאות מס' 3: חשיבות המזון
22.5.18 | 11:15

ההמלצה כיום היא לצרוך מזון מן הטבע ולהימנע ממזון מעובד!

דיאטה מאוזנת כוללת שילוב מאוזן של ירקות, פירות, דגנים מלאים, קטניות, אגוזים, זרעים, דגי ים, עוף ובשר לא שמן.

מזון מעובד מכיל כמות גבוהה של שומנים, מלחים ואף סוכרים  המעלים את  ערכי לחץ הדם ובכך מעלים את הסיכוי לחלות במחלות לב וכלי דם, פוגעים ברמות האינסולין בדם ובכך משנים את מאזן הסוכר בדם ומעלים את הסיכוי לחלות בסוכרת.  

אי לכך, אני שמחה להודיע כי ב 11.6.2018 יגיע דוכן פירות טריים למכללה שיהיה פעיל בהפסקות ביוזמה ובשיתוף עם אגודת הסטודנטים.

נשמח לראותכם,

ד"ר רונית אחדות הכהן