
>
אודות המכללהמלאו פרטים ונחזור אליכם
התכנית מכשירה אנשי חינוך ובעלי תפקידים בארגונים השונים, בעלי תואר שני, לתפקידי רכזי הערכה ומדידה בבתי הספר וביחידות הדרכה ו/או הערכה בארגון. בתכנית ישנה התייחסות לתהליכי ההערכה הפנימיים והחיצוניים המקובלים כיום, לסביבת העבודה הבית ספרית והארגונית הנוכחית מחד, ולשינויים שיחולו בה עם המעבר לתקשוב בהוראה, בלמידה ובדרכי הניהול, מאידך. התכנית נועדה לאפשר לבוגריה לשפר את דרכי ההערכה והמדידה במערכת החינוך ובמסגרות ארגוניות, תוך ניצול מיטבי של סביבת העבודה הטכנולוגית בתהליכי איסוף הנתונים, עיבודם והצגתם בצורה מושכלת לפני בעלי העניין בארגון ובבית הספר.
ד"ר הדס גרונר, בעלת תואר שני בשיטות מחקר, מדידה והערכה באוניברסיטת תל-אביב. ניסיון עשיר בהערכת תכניות ופרויקטים במגוון ארגונים עסקיים וציבוריים, מוסדות חינוך פורמלי ובלתי פורמלי hadasgruner@dyellin.ac.il
מרצים המלמדים בתכנית לתואר השני ב"הוראה ולמידה" ומומחים חיצוניים בתחומי מדידה, סטטיסטיקה, שילוב טכנולוגיה בתהליכי הערכה וגישות להערכה חלופית.
מורים בעלי תואר שני, בעלי תפקידי הדרכה וניהול בארגון ולמעוניינים להרחיב את מיומנויות המחקר והערכה לצרכים אקדמיים.
מתן כלים לבניית מחקר והערכה אקדמיים ויישומיים, והתמחות במדידה והערכה אשר תאפשר להם לפתח תרבות הערכה בבית הספר או בארגון ותהליכי קבלת החלטות מבוססי נתונים.
8 ש"ש (120 שעות אקדמיות בשנה).
שנתיים אקדמיות, 20 מפגשים בכל שנה, כל מפגש 6 שעות אקדמיות.
תואר שני.
למעוניינים בתפקיד רכזי הערכה ומדידה בבית בספר, נדרש גם- תעודת הוראה וניסיון של 3 שנות הוראה לפחות במערכת החינוך.
ריאיון אישי.
לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודת התמחות במדידה והערכה חינוכית וארגונית, מטעם המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין.
על-פי התקנות של משרד החינוך.