תפקיד מתאמ/ת רכש ותפעול משלב בתוכו עבודה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית במחלקת תפעול במרכז האקדמי שלם. התפקיד כולל בתוכו עבודה עם ובאיתור ספקים, קבלת הצעות מחיר, ניהול מו"מ, ניהול מערך מכרזים- הסכמים, ניהול התקשרויות מול ספקים ומעקב אחר תקציב. התפקיד כולל גם עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת הנדרשת למחלקת תפעול ולמרכז.
· שליטה מצוינת ביישומי מחשב (Excel, Word, outlook)
· ניסיון מקצועי בתחום הרכש (לפחות שנתיים)
· הכרות עם תוכנת PRIORITY- חובה
· אנגלית ברמה טובה
· יכולות ניהול מו"מ, סדר וארגון גבוהים
· ניסיון בארגון עם 50 עובדים ומעלה- יתרון
· ניסיון במוסד אקדמי- יתרון
100% משרה: 8:00-17:00
תחילת העסקה מידית; מיקום המשרה במתחם קריית מוריה, ירושלים
קורות חיים בצירוף המלצות ובציון שם המשרה יש לשלוח ל: hr@shalem.ac.il
*רק פניות מתאימות ייענו*