הינך נמצא כאן

סיוע אישי רגשי

ספרים על המדף

סיוע אישי רגשי

אימון אישי

סטודנטים של מרכז אתגר יכולים לפנות בבקשה לקבל סידרה של מפגשי אימון אישי במטרה לסייע להם לפעול ולהשיג את מטרותיהם הלימודיות על ידי זיהוי היכולות והתמודדות עם הדפוסים המעכבים.

טופס בקשת סיוע – תמיכה רגשית אישית

מהו אימון אישי? ומהו ייחודו עבור סטודנטים עם קשיי למידה?

האימון הוא כלי עוצמתי המניע אנשים להגדיר, לפעול ולהשיג מטרות.
התהליך מתבצע בליווי ותמיכה של מאמן  המסייע למתאמן להתחבר למקורות הכוח שלו ולהניע אותם בצורה יעילה. המתאמן פועל ומיישם בצורה אקטיבית את התובנות והכלים שניתנים בפגישות.
התהליך מסייע למתאמן לפרק כוחות מעכבים ולהרחיב את היכולת להתמודד עם אתגרים.

מהו אימון אישי לסטודנטים עם קשיי למידה והפרעות קשב וריכוז?

סטודנטים בעלי הפרעות קשב וריכוז זקוקים לסיוע בהתמודדות עם קשיים ספציפיים במסגרת לימודיהם האקדמיים.
במהלך האימון, המתאמן והמאמן שותפים בקבלת החלטות והצבת מטרות הקשורות בהתקדמותו של המתאמן. בעזרת המאמן, המתאמן לומד דרכי התארגנות בזמן ומקום ומתנסה בהם. במקביל- רוכש כלים להגברת יכולתו להצליח למרות קשייו. ההתמקדות היא במתן מענה לצרכים הספציפיים - כאן ועכשיו תוך כדי הלמידה.

כיצד מתבצע האימון האישי במרכז אתגר? ומהי מידת האפקטיביות שלו?

האימון האישי במרכז אתגר הינו פרטני – עם מאמן מקצועי מומחה לקשיי למידה קשב וריכוז.
התהליך כולל עשר פגישות אישיות בנות שעה כל אחת.
הפגישות מתקיימות ברצף, במרכז אתגר.
במקרים מיוחדים ניתנת אפשרות למספר נוסף של פגישות.

אפקטיביות האימון

העבודה הנעשית ממוקדת בקשיים האופייניים לבעלי הפרעות קשב וריכוז. הסוגיות המרכזיות בהן עוסק התהליך – ניהול זמן, קשיי ארגון, מוסחות גבוהה, דחיינות, ביטחון עצמי נמוך, חווית מסוגלות מוגבלת, וכדומה. התכנים נבחרים מתוך דיאלוג בין המתאמן והמאמן בשותפות מלאה.

במסגרת תהליך האימון וההתנסות מתפתחת חשיבה חיובית שמשפרת את חווית ההצלחה בלמידה, מצמצמת אנטגוניזם, מגבירה את הביטחון העצמי ואת תחושת המסוגלות.

התהליך יוצר תשתית לשגרה מיטיבה בחייו האישיים של הסטודנט ובחייו במכללה.

מהם השלבים בתהליך האימון?
  • הסטודנט מוזמן להגיע למרכז אתגר ולהרשם.
  • סטודנט מעוניין – מוזמן למלא טופס בקשה לאימון אישי.
  • הטופס מועבר לרכזת אימון אישי - נאוה רזאל.
  • הרכזת יוצרת קשר עם הסטודנט ומזמינה אותו לפגישה אישית במהלכה מורחב ההסבר על התהליך ומתקיים תיאום צפיות.
  • הסטודנט מתבקש לשלם 350 ש"ח עבור כל תקופת האימון. העלות מסובסדת על ידי המכללה.
  • הרכזת מפנה אותו למאמן מתאים, מתוך מאגר המאמנים של מרכז אתגר.
  • הסטודנט מתאם פגישת היכרות ותיאום צפיות עם המאמן והתהליך יוצא לדרך.
  • במהלך הפגישות הרכזת נמצאת בקשר עם הסטודנט והמאמן וזמינה עבורם בסוגיות שעשויות לעלות.
  • בסוף התהליך מתקיימת  פגישת סיכום להערכת התהליך ומחשבות לעתיד.
מי בצוות המאמנים שלנו?
מי בצוות המאמנים שלנו

בראש צוות האימון האישי נאוה רזאל - אשת חינוך ותיקה ושלוש מאמנות אישיות מנוסות: אורלי אטיאס, ענת דור ואילנה מרון. כולן באות ממערכות חינוך מגוונות.

במסגרת התפתחותן המקצועית הכשירו עצמן כמאמנות אישיות לתלמידים וסטודנטים בעלי קשיי קשב וריכוז וצברו ניסיון רב בעבודתן עם אוכלוסייה זו. הן רואות ערך רב בהקניית כלים ואסטרטגיות לטיפול בבעיות שכיחות כגון: ארגון זמן, ניהול רגשות, שיפור תקשורת בין אישית, דחיינות איחורים וכדומה.

כל אחת מהן עובדת בדרכה הייחודית אך לכולן חזון משותף לגבי משמעותו וערכו של התהליך האימוני. הן מאמינות בפוטנציאל ההצלחה הטמון בכל אדם וביכולתו למצותו. הן מאמינות שבעזרת ליווי מקצועי ומוטיבציה אישית ניתן להצמיח את  תחושת המסוגלות ולהשיג מטרות אישיות.

 

נאוה רזאל

אני בעלת וותק גדול במערכת החינוך, עובדת במכללת דוד ילין למעלה משני עשורים בתפקיד הוראה, הנחייה ייעוץ ואימון אישי, עשר שנים מתוכן גם במרכז אתגר. ליוויתי סטודנטים רבים להצלחה בלימודים במכללה בסיפוק רב.

מכירה מקרוב את מכללת דוד ילין על המבנה הארגוני והפדגוגי שלה וכן את אוכלוסיית הסטודנטים על צרכיהם השונים וכך מתווכת ומתאמת לסטודנטים את המענה הנדרש להם תוך עבודה משותפת ובניית קשר בין המרצים והמאמנות.

כמו כן, אני מלווה בצורה ממוקדת ומעריכה את התהליך האימוני.

"התקדמות היא מה שקורה כשהבלתי אפשרי נכנע בפני האילוצים והרצון" / ארנולד גלזגו

 

אורלי אטיאס

אני מאמנת אישית בעלת התמחות בקשב וריכוז ואימון תעסוקתי. מאמנת סטודנטים דרך מרכז "אתגר" במכללת "דוד ילין", סטודנטים מאוניברסיטאות ומכללות נוספות.

בעברי שמשתי כמרצה ומרכזת מעבדה במכללת הדסה כ-20 שנה.

אני מכירה מקרוב את תחום לקויות למידה והפרעת קשב, עוזרת לסטודנטים להתנהל בצורה המיטבית עם הפרעת הקשב על מנת שיוכלו למצות את הפוטנציאל הטמון בהם ולהצליח בלימודים. מקנה כלים המאפשרים לנהל את קשיי הקשב וריכוז ולהתנהל בצורה אפקטיבית ויעילה.

" רק מי שלוקח סיכון והולך רחוק, מגלה עד כמה רחוק הוא יכול להגיע" / אלברט איינשטיין

 

ענת דור

מאמנת אישית, משלבת בתהליך האימון כלי NLP ודמיון מודרך. בעלת התמחות להפרעות קשב וריכוז, יחסים ותקשורת בין-אישית ותהליכי העצמה אישית. מנהלת מרכז האימון בויצ"ו ירושלים.                                                           

פרשתי מהוראה לאחר 25 שנות עבודה כמורה לתנ"ך ומחנכת בתיכון. הייתי מדריכת ארצית למורים לתנ"ך בכיתות מב"ר.                                                                            

אני מאמינה ביכולות האדם לממש את מה שהוא רוצה ובוחר לעשות. תהליך אימון משחרר המתאמן אמונות ותפיסות עולם הבולמות את התנהלותו לעבר ההצלחה. אני אוהבת אנשים ובעלת גישה חיובית ואופטימית לחיים.    

" כל אדם הוא אדריכל של גורלו" /אפיוס קלדיוס

 

אילנה מרון

מאמנת סטודנטים במכללת דוד ילין לקראת תואר ראשון ותארים מתקדמים. בעלת תואר שני בחינוך מיוחד מטעם האוניברסיטה העברית. בעלת ניסיון רב בקידום תלמידים עם לקויות למידה במסגרות ציבוריות ופרטיות. מוצאת עניין, אתגר וסיפוק בעבודה יחידנית עם סטודנטים.

אני מאמינה כי עם עבודה נכונה וליווי מקצועי ניתן לסיים את התואר הנכסף ולהמשיך הלאה. תהליך מוצלח הוא תהליך של התאמת אסטרטגיות לצרכים האישיים של כל סטודנט, במטרה לסייע לו לעמוד בתאריכי היעד ולהצליח. אני יוצרת קשר אישי, תומך ומעודד, מבינה את הקשיים, אך גם דוחפת קדימה. במהלך השנים ליוויתי סטודנטים רבים ממקום תקוע אל עבר תוצאות מוחשיות והייתי עדה לרגעים מרגשים כשהם השלימו את חובותיהם וסיימו את התואר בהצלחה.

" אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים" / ד"ר סוס

סטודנטים שעברו תהליך אימון אישי מספרים על התהליך

מתלבטים  כיצד להתמודד עם הלחץ והעומס במכללה?
קשה לכם להתארגן עם המשימות?
שמעתם על אימון אישי ואתם מתלבטים וחוששים?

בואו קראו מה מספרים סטודנטים של המכללה, שעברו תהליך אימון אישי במסגרת "מרכז אתגר" ותוכלו להבין מה התהליך תורם, איך זה עובד והאם כדאי להיעזר בו.

 

סטודנטים מספרים

מה הביא אותך לתהליך האימון האישי?

...קרא עוד >
יוליה, בת 23
סטודנטית שנה ג' במסלול לחינוך מיוחד

מה הביא אותך לתהליך האימון האישי?

...קרא עוד >
יוליה, בת 23
סטודנטית שנה ג' במסלול לחינוך מיוחד

מה היו המטרות שלך בתהליך האימון האישי?

...קרא עוד >
י', בת 52 , אם ל-5 ילדים
סטודנטית שנה ג' במסלול חינוך "יעלה"

מה היו המטרות שלך בתהליך האימון האישי?

...קרא עוד >
י', בת 52 , אם ל-5 ילדים
סטודנטית שנה ג' במסלול חינוך "יעלה"

מה היו המטרות שלך בתהליך?

...קרא עוד >
ש', בת 26
סטודנטית שנה ד' בחינוך מיוחד. לקחה את תהליך האימון האישי בשנה ג'

מה היו המטרות שלך בתהליך?

...קרא עוד >
ש', בת 26
סטודנטית שנה ד' בחינוך מיוחד. לקחה את תהליך האימון האישי בשנה ג'