כתב העת המקוון במעגלי חינוך גיליון 1 ינואר 2011

דבר העורכות

 

זיכרון לשרה'לה גפני

 

אהבה, זכויות- אדם והוקרה חברתית- השלכות משנתו של אקסל הונת על חינוך ועל הכשרת מורים

שלמה בק


"ללמוד על", "ללמוד עם", "ללמוד מ"- יצירת המודל החברתי- יזמי ליחסים בין החברה לבין אנשים עם מוגבלויות

אייל בלוך, סילביה שטיגליץ וישראל סייקס


האמנם שפה אחרת? שימוש במטפורות ובדמיון מודרך בהדרכה הפדגוגית

קטי וואתד-ח'ורי 

 

תרבות של הידברות- דיאלוג בין מרצים לבין סטודנטים לקידום מסלול הכשרה

רויטל היימן, סלביה שטיגליץ, אורלי עדו



יסודות אובייקטיביים וסובייקטיביים והשתמעויות תפיסת ה"ניסיון" בהכשרת מורים

בועז צבר וסמדר גלילי



נוע נוע ילד- הכשרת הסטודנטיות בהתאם לתכנית הלימודים החדשה בחינוך גופני לגן הילדים

רות בר סיני



"חקר ההתנהגות של בעלי חיים" כבסיס לטיפוח של שיטות עבודה מדעיות ומושגים ביולוגיים בגיל הרך

מיכל מוטרו, אורנה שטרנליכט ועינת גוברמן



משחקים או בונים ומוזת האמנות ביניהם אימוני הוראה באמנות בבית ספר אגרון

לילך ששון



"את מנהלת עכשיו כיתה, את לא רק מעבירה חומר" תחושותיהם ותפיסותיהם של סטודנטים המתנסים בהוראה בגישת "המורה העצמאי"

ברוריה שישון



 חונכות למתמחים בהוראה ולמורים מתחילים

אורנה שץ אופנהיימר



 מבט על תכנית השילוב של ילדים בעלי צרכים מיוחדים בכיתה הרגילה דרך עיניהן של סטודנטיות במסלול לחינוך המיוחד במכללה ע"ש דוד ילין

חגית ענבר- פירסט וסמדר גלילי


 

בלוגים להכשרת מורים לפיזיקה- השימוש בבלוגים להכשרת מורים לפיזיקה במכללת דוד ילין

יורם אורעד



הערכת אנשי חינוך בשדה את תפקוד המורים הערבים בוגרי המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין: השלכות על תכנית ההכשרה

ח'נסאא דיאב ודיאנא דעבול



 Abstracts