טיפול שוטף בפניות מתעניינים לתכניות השונות לצד אחריות על ניהול הצוות. יכולת הנעת עובדים ועמידה ביעדים, אחריות על ניהול שוטף של משימות המרכז.
דרישות התפקיד:
תואר ראשון – חובה.
ניסיון בתפקיד דומה במוקדי שירות ומכירה – חובה
היכרות עם מערכת Salesforce – יתרון
שליטה מלאה ביישומי אופיס.
אוריינטציה מכירתית ותודעת שירות גבוהה.
כושר ארגון ועבודה מסודרת, דיוק בפרטים, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
יחסי אנוש מעולים.
כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב
יכולת עבודה בצוות
היקף עבודה : משרה מלאה , ימים ראשון – חמישי בשעות 08:00 – 16:00 , שעות נוספות על פי צורך.
עבודה בירושלים , האוניברסיטה העברית , הר-הצופים .