הנחיות להכנת מערכת השעות לשנה"ל תשפ"א ומפגשי ייעוץ בזום עם ראשי מסלולים והתמחויות

באנר אודות המכללה

הנחיות להכנת מערכת השעות לשנה"ל תשפ"א ומפגשי ייעוץ בזום עם ראשי מסלולים והתמחויות

הנחיות להכנת מערכת השעות לשנה"ל תשפ"א ומפגשי ייעוץ בזום עם ראשי מסלולים והתמחויות
28.7.20
9:00

לנוכח התפשטות הקורונה, הוחלט לקיים את תהליך הייעוץ ובניית מערכת השעות באמצעות הזום.

מפגש הייעוץ עם ראשי מסלולים והתמחויות מיועד לסטודנטים שנה א' מהמסלולים: על-יסודי, חינוך יסודי, חינוך מיוחד וולדורף, שילמדו בשנה"ל תשפ"א בשנה א'.


לפני הכנת המערכת:

רצוי לעיין במבנה הלימודים הארבע-שנתי של המסלול והחוג(ים) הרלוונטיים, לעבור על רשימת הקורסים ולתכנן את המערכת הרצויה.

המידע נמצא בשנתונט

בחרו בשלוחה ("תואר ראשון ותעודת הוראה") ובמסלול או בחוג הרלוונטי, לחצו על "חפש" וכשתוצג בפניכם רשימת הקורסים לחצו על לשונית "מבנה הלימודים".

תהליך הכנת המערכת:

הרישום לקורסים מתבצע באמצעות פורטל הסטודנט, באינטרנט.

הסיסמה ושם המשתמש הם מס' תעודת הזהות. ניתן לשנות את הסיסמה מתוך לשונית "עדכון פרטים".

מצורף להודעה זו מסמך הנחיות על תהליך הרישום לקורסים.

צפייה בסרטון הסבר לרישום לקורסים בפורטל הסטודנט

להלן הנחיות לגבי תהליך הכנת המערכת (רישום לקורסים):

  1. בתאריך 21.7.20 יפתח עבורכם הפורטל להכנת מערכת.
  2. בתאריך 28.7.20 יתקיים מפגש יעוץ בזום עם ראשי המסלולים, רכזי 'לימודי יסוד' בלשון ואנגלית יצטרפו למפגש. הודעה על מפגש הזום וקישור תקבלו מראשי המסלולים.
  3. החל מ- 29.7.20 יתקיימו מפגשי זום עם ראשי החוגים, הודעה על מפגש הזום וקישור תקבלו מראשי החוגים (בהתאם לחוג שבחרתם ללמוד בעת הרישום למכללה - לשינויים ניתן לפנות למדור רישום).
  4. ראשי החוגים יעמדו לרשותכם לעזרה באמצעות הוואטסאפ' (ראשי החוגים יפתחו 'קבוצת בוואטסאפ' שידור' הודעה תשלח אלכם ויהיה ניתן לפנות לראשי החוגים).
  5. בנוסף ניתן לפנות לראשי החוגים והמסלולים בדוא"ל (רשימת שמות ראשי החוגים והמסלולים, רכזי לימודי יסוד. כתובות המיל נמצאת באתר המכללה- בפתיח לכל מסלול וחוג).
  6. ניתן להיעזר בסטודנטים חונכים משנים מתקדמות מאגודת הסטודנטים (מצ"ב רשימת החונכים).
  7. לסטודנטים שלא יוכלו לבנות את המערכת במפגשי הזום יינתן מענה נקודתי ע"י ראשי המסלולים והחוגים (יהיה עליכם לתאם טלפונית או באמצעות הדוא"ל).
  8. במקרה של תקלה ובעיה במערכת השעות ניתן לפנות למזכירות המסלול. 
    במקרה של תקלות טכניות ניתן לפנות למרכז התמיכה dysupport@dyellin.ac.il