
>
אודות המכללההיקף ומעמד: % 100 משרה תקנית
מתח דרגות : 41 – 36 בדירוג המח"ר (בהתאם להשכלה ובכפוף להסכם הספרנים)
היחידה לפיתוח משאבי אנוש - מדור גיוס והשמה כ"ה באדר ב תשפ"ב
תיאור התפקיד:
• טיפול ברכש כתבי עת, מאגרי מידע וספרים, כולל טיפול בחשבונות.
• עבודה שוטפת עם המו"לים והספקים – בארץ ובחו"ל.
• טיפול במשאבים אלקטרוניים.
• עבודה עם מערכות שונות (ERP, עלמא וכו').
• קבלת קהל ומתן שירות לסטודנטים ולסגל במכלול הנושאים שבטיפול.
• השתתפות בפרויקטים שונים של הספרייה.
• ביצוע מטלות ספרניות נוספות עפ"י הצורך.
דרישות התפקיד:
• תואר אקדמי.
• הכשרה פורמלית בספרנות (תואר אקדמי או תעודה בספרנות/מידענות ממוסד לימודים מוכר לספרנות)- תישקל מועמדותם
של מועמדים לקראת לימודים אקדמיים/תעודה במידענות/ספרנות.
• ניסיון בעבודה בתחום הספרנות- יתרון
• ניסיון בתחום הרכש - יתרון.
• היכרות עם מערכת עלמא - יתרון.
• שליטה טובה ב- EXCEL.
• שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה, ידיעת שפה נוספת - יתרון.
• יכולת ניהול מו"מ.
• יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
• יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס.
• כושר ארגון, תיאום, יוזמה ואחריות.
• תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה: התפקיד כרוך בשעות נוספות, בהתאם לצורך.
כפיפות: לראש מדור רכש ומשאבים אלקטרוניים.
הגשת מועמדות:
המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים
לאוכלוסיות אלו: חברה ערבית, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
في إطار سياسة الجامعة لتشجيع التن ّوع التوظيف ّي، تُعطى أولو ّية للمر ّشحين الذين يستوفون متطلّبات الوظيفة وينتمون إلى إحدى المجموعات التالية: المجتمع
العرب ّي، الحريديم، أبناء الطائفة الأثيوب ّية والمر ّشحين أصحاب الإعاقات.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה (כולל בחינה באנגלית). למידע נוסף בקרו באתר.
אילנה כהן-צדק -אחראית גיוס והשמה, מרכזת הטיפול במשרה זו.
מועד אחרון להגשת מועמדות – 06/04/2022
להגשת מועמדות לחץ כאן
תשומת לב: ההתנהלות בכל שלבי המיון הינה בהתאם להוראות המעודכנות של משרד הבריאות
פרטי המשרה
תואר התפקיד: ספרן/ית ברשת הספריות הציבוריות.
היחידה: רשת הספריות הציבוריות.
דרוג : מנהלי או מח"ר (בהתאם לנתוני ההשכלה).
דרגה: 37 – 40
היקף משרה: 50% - 100%.
כפיפות: מנהלת רשת הספריות הציבוריות .
תקופת ניסיון: שנתיים.
תיאור התפקיד
1 .מתן שירותי ספריה
2 .תפעול הספריה בהתאם לנוהלי העבודה
דרישות התפקיד:
השכלה: בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012
או תעודת סמיכות לרבנות )"יורה יורה"( לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
יתרון לבעל/ת תעודת לימודי ספרן מורשה או בעל תעודת ספרן מוסמך בספרנות ומידענות באחד מהמוסדות המוכרים בכפוף למבחני התמיכה של משרד התרבות או לבעלי תואר אקדמי שני בלימודי ספרנות ו/או מידענות.
ניסיון מקצועי: עדיפות תינתן לבעלי ניסיון מקצועי בספריה.
דרישות נוספות: עבודה בשעות לא שגרתיות (משמרות בשעות אחה"צ- ערב, ימי שישי, חוה"מ), חובת התייצבות לעבודה בתקופת חירום.
שליטה טובה מאד ביישומי המחשב וברשתות החברתיות, ידע בתוכנות ייעודיות לספריות – יתרון.
כישורים אישיים: יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה, אמינות ומהימנות אישית, יכולת התבטאות טובה מאד בכתב ובעל פה, יכולת עבודה בצוות, יזמות, חריצות, עמידה בזמנים, סבלנות, נימוס ואדיבות.
www.ramat-hasharon.muni.il – כפתור "מכרזים" בדף הבית/ מכרזי כ"א.
בנוסף, יש לסרוק ולצרף את המסמכים הבאים:
הגשת המסמכים הנדרשים תתבצע באמצעות הדואר האלקטרוני:
סיור ברחבי הספרייה ע"י מנהלת הספרייה/ אחראית על ספרני הסטז' תוך מתן הסבר נרחב על פעילות הספרייה, המערכות הספרייתיות ועוד.
התנסות במדור רכש ספרים ורכש כתבי עת ומאגרים
התנסות במדור קטלוג הכולל חומר מגוון בדפוס, אלקטרוני, מדיה מגוונות וכן קטלוג ארכיוני במערכת עלמא
התנסות במדור הטכני
התנסות בקומות הקריאה א' וב' בהן ממוקמים האוספים של הספרייה תוך מתן דגש על פיתוח אוספים והשירות לקהל
התנסות במדור יעץ והדרכה – מגוון ערוצי השירות הניתנים בספרייה, הדרכות, השימוש במדייה חברתית, מדעי הרוח הדיגטליים ועוד.
התנסות במדור השאלה בינספרייתית, מגוון השירותים הניתנים בארץ ובעולם.
התנסות במדור השאלה
התנסות בספרית וינר - ספריית מחקר ייחודית, כולל פרוייקט דיגטציה נרחב
פגישת סיכום עם מנהלת הספרייה
אתי עמר | מזכירת הספרייה המרכזית
טלפון: 03-6409546 | פקס: 03-6407833 www.facebook.com/sourasky | www.cenlib.tau.ac.il
תיאור התפקיד: ריכוז צוות והיעץ, ופיתוח מקצועי של שירותי היעץ וההדרכה
תחומי אחריות:
• ייזום, תכנון ופיתוח הדרכות פרונטליות ומקוונות לשימוש במשאבי הספרייה ולאוריינות מידע
• ריכוז צוות ספרני היעץ, הדרכתם וניהול הפעילות השוטפת של המדור
• ריכוז פעילות רפרנטים הספרייה לפקולטות, ומתן מענה לסגל האקדמי
• גיבוש והובלת מדיניות המדור, והשתתפות בגיבוש מדיניות הספרייה
• פיתוח חומרי הדרכה
• ביצוע מטלות מקצועיות והשתתפות בפרוייקטים של הספרייה
דרישות התפקיד:
• השכלה אקדמית בתחום לימודי מידע/ספרנות
• ניסיון בניהול צוות עובדים
• ראייה מערכתית, תכנון, מעקב ובקרה, יוזמה, עצמאות
• ניסיון בעבודה בספרייה אקדמית
• ניסיון בתחום היעץ/איתור מידע במאגרי מידע וברשת האינטרנט
• שליטה ביישומי OFFICEוהכרות עם תוכנות מקצועיות
• ניסיון בהדרכה ובפיתוח חומרי הדרכה – יתרון
• התעדכנות מקצועית שוטפת, ויכולת למידה עצמאית
• תקשורת בין אישית ושיתוף פעולה ברמה גבוהה
• תודעת שירות גבוהה תקשורת בין-אישית טובה ויכולת עבודה בצוות
• שליטה מלאה בעברית – כתיבה וניסוח ברמה גבהה, שליטה באנגלית, ערבית – יתרון
היקף המשרה: % 100משרה, עבודה במשמרות בוקר וערב
זמינות: מיידית
קו"ח ניתן לשלוח למייל: job.library@smkb.ac.il
רק פניות מתאימות יענו
תיאור התפקיד: אחריות על מכלול תחומי הפעילות של ניהול האוספים (רכש, קטלוג, מפתוח,
מיון, והשאלה בין-ספרייתית:)
• ניהול הצוות – הדרכה, הנעה ופיתוח מקצועי
• הגדרת תכנית עבודה שנתית ובקרת ביצוע
• גיבוש מדיניות ותהליכי עבודה מקצועיים
• ייזום והטמעה של חידושים, בכפוף לצרכים
• פיתוח נושאים חדשים ומתן מענה לצרכי המשתמשים העולים מהשטח
• עבודה עם ממשקים וייצוג התחום בפורומים מקצועיים
דרישות התפקיד:
• השכלה אקדמית בתחום לימודי מידע/ספרנות
• ניסיון בניהול צוות עובדים
• ניסיון בעבודה בספרייה אקדמית, ידע בתחומי הרכש, קטלוג, מפתוח ומיון
• סקרנות מקצועית, יכולת למידה עצמית, התעדכנות מקצועית שוטפת
• היכרות עם מערכת ספרייה Almaו- ,Primoומאגרי מידע אקדמיים
• ראייה מערכתית, תכנון, מעקב ובקרה, יוזמה, עצמאות
• תקשורת בין אישית ושיתוף פעולה ברמה גבוהה
• ניסיון בתכנון וניהול פרויקטים ספרייתיים
• קפדנות, יכולת ארגון ותאום
• מיומנות גבוהה ביישומי מחשב ותוכנות מקצועיות
• תודעת שירות גבוהה תקשורת בין-אישית טובה ויכולת עבודה בצוות
• שליטה מלאה בעברית ואנגלית, ערבית – יתרון
• יכולת טובה בכתיבה וניסוח בעברית
היקף המשרה: % ,100כולל משמרות ערב
זמינות: מידית
קורות חיים יש לשלוח לדוא"ל job.library@smkb.ac.il
יענו פניות מתאימות בלבד
תיאור התפקיד:
אחריות לניהול הספרייה ולתפעולה, לרבות אחריות לגיבוש יעדים ופיתוח הספרייה בתחומי פעילותה בהתאם למדיניות וועדת הספרייה:
- מתן שירות לסטודנטים ולסגל המכללה.
- ניהול והדרכה של צוות עובדי הספרייה.
- ניהול תהליכי העבודה המקצועיים בספרייה: שירותי השאלה, מידע ויעץ, קטלוג מיון ומפתוח.
- ניהול הרכש של ספרים, כתבי עת ומאגרי מידע.
- פיתוח אוסף הספרייה הפיזי ופיתוח מקורות המידע הדיגיטליים.
- סיוע לוועדת הספרייה בגיבוש מדיניות הספרייה, ובכלל זה בניית תכנית עבודה שנתית ואחריות ליישומן של החלטות הוועדה.
- ייצוג הספרייה בפורומים מקצועיים ושיתוף פעולה עם ספריות אחרות בארץ ובעולם.
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון בספרנות, יתרון לבעלי תואר שני בתחום מדעי המידע.
- ניסיון בניהול ספרייה כולל קטלוג, מיון ומפתוח, ומתן שירותי ייעץ בתחומי מדעי הרוח. (לפחות שלש שנים.)
- שליטה ביישומי מחשב, בדגש על שימוש במאגרי מידע ובמערכות מידע לניהול ספריות.
- עצמאות, כושר תכנון, תיאום וארגון.
- יכולת ייזום, פיתוח והובלה של הטמעת תהליכים.
- יכולת ניהול תקציב.
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- עברית ואנגלית ברמה גבוהה, לרבות יכולת ניסוח והבעה בכתב ובעל פה.
היקף המשרה: %100
תחילת ההעסקה: מיידית
המשרה בירושלים
קורות חיים יש לשלוח בציון שם המשרה ובצירוף המלצות ל: hr@shalem.ac.il
*רק פניות מתאימות ייענו
תיאור המשרה:
ניהול שוטף של הפעילות המקצועית של הצוות, ניהול שירותי היעץ וההדרכה
תחומי אחריות:
• ייזום, תכנון ופיתוח הדרכות פרונטליות ומקוונות לשימוש במשאבי הספרייה ולאוריינות מידע
• הדרכה ופיתוח מקצועי של הצוות, וניהול הפעילות השוטפת
• ריכוז פעילות רפרנטים הספרייה לפקולטות, ומתן מענה לסגל האקדמי
• קביעת קווים מנחים מקצועיים בתחומי היעץ, ההדרכה ועבודת הרפרנטים, והשתתפות בגיבוש מדיניות הספרייה
• פיתוח חומרי הדרכה
• ביצוע מטלות מקצועיות והשתתפות בפרויקטים של הספרייה
דרישות התפקיד:
• תואר אקדמי + השכלה פורמלית בלימודי מידע/ספרנות
• ניסיון בניהול צוות עובדים
• ניסיון בעבודה בספרייה אקדמית
• ניסיון בתחום היעץ/איתור מידע במאגרי מידע וברשת האינטרנט
• שליטה ביישומי OFFICE והכרות עם תוכנות מקצועיות
• ראייה מערכתית, תכנון, מעקב ובקרה, יוזמה, עצמאות
• ניסיון בהדרכה ובפיתוח חומרי הדרכה – יתרון
• התעדכנות מקצועית שוטפת, ויכולת למידה עצמאית
• תקשורת בין אישית ושיתוף פעולה ברמה גבוהה
• תודעת שירות גבוהה
• שליטה מלאה בעברית – כתיבה וניסוח ברמה גבהה, שליטה באנגלית, ערבית – יתרון
זמינות: מיידית
היקף המשרה
100% משרה, עבודה במשמרות בוקר וערב
קורות חיים נא לשלוח ל:
בהתאם לפקודת העיריות (נוסח חדש), חוק הרשויות המקומיות תקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים) התש"ם – 1979, ניתנת בזה הודעה על משרה פנויה של ספרן/ית ברשת הספריות הציבוריות בעירית רמת השרון, והזמנה להציג מועמדות לאיוש המשרה כאמור.
www.ramat-hasharon.muni.il – כפתור "מכרזים" בדף הבית/ מכרזי כ"א.
בנוסף, יש לסרוק ולצרף את המסמכים הבאים:
הגשת המסמכים הנדרשים תתבצע באמצעות הדואר האלקטרוני:
עיקרי התפקיד:
דרישות התפקיד:
מועד תחילת עבודה: מיידי
היקף המשרה: משרה מלאה
5 ימים בשבוע, העבודה במשמרות ובימי שישי.
קו"ח יש לשלוח לדוא"ל onojobs@ono.ac.il, נא לציין בנושא מס' משרה 2691
תיאור התפקיד:
קיטלוג מקורי ומועתק בתוכנת עלמא, לפי הסטנדרטים של RDA ו-MARC21.
בניית זהויות בעברית ובלועזית לאנשים, לתאגידים ולמשפחות לפי הסטנדרטים של RDA ו-MARC21.
תעתיק עברית לאותיות לטיניות לפי טבלות LC.
הפרסומים המיועדים לקטלוג כוללים ספרים, חוברות, חומר לא-ספרי וחומרים דיגיטליים בשפות הנכתבות באות העברית.
דרישות התפקיד:
הכרות עם הנחיות הקטלוג של RDA וסטנדרט קידוד MARC21- חובה
ידע בניקוד - חובה
ניסיון בקטלוג לפי הנחיות RDA בתוכנת עלמא – יתרון
תואר שני או תעודה בספרנות – יתרון
אוריינות מחשב גבוהה, ידע בתוכנות מיקרוסופט אופיס ואינטרנט
יכולת עבודה עצמאית ובתוך צוות
שפות: עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה מאוד, ידע בשפות נוספות יתרון
לצערנו רק פניות מתאימות תענינה. המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד
תחילת עבודה – מיידית.
תיאור התפקיד:
עבודה מול קהל בספרייה
מתן שירותי השאלה, איוש דלפקי השירות
הדרכת קוראי הספרייה, לרבות בשימוש במאגרי מידע, יעוץ באיתור, הדרכה ביבליוגרפית, וכיו"ב.
קיטלוג
ביצוע עבודות שונות ומגוונות בתוך הספריה והשתתפות בפרויקטים של הספרייה ופעילויות המכללה, וכל משימה נוספת שתידרש ע"י מנהל/ת הספריה
דרישות התפקיד:
תעודת מידען ו/או ספרן מוסמך ממוסד להשכלה גבוהה בארץ
ניסיון קודם בעבודה בספרייה ועבודה מול קהל
ניסיון בהוראה / הדרכה
היכרות ויכולת עבודה עם תוכנות מחשב והיכרות עם תוכנות ספרייה, ידע בעבודה במערכת עלמא - יתרון
ידיעת שפות: עברית ואנגלית ברמה גבוהה, עדיפות לבעלי ידע בשפות נוספות
גישה שירותית ויחסי אנוש טובים
יכולת עבודה בצוות
נכונות לעבודה בתורנויות, לרבות בשעות אחר הצהריים במהלך ימי השבוע ובימי שישי
קו"ח יש לשלוח לכתובת nawal@gordon.ac.il
**רק פניות מתאימות תיעננה**
תיאור התפקיד:
דרישות התפקיד:
היקף: משרה מלאה
הערות:
https://hr.huji.ac.il/mihrazim
משרה מספר JB-3911
קהילת בית הספר היסודי הניסויי ארגנטינה מחפשת ספרנ/ית מחליפ/ה לספרנית בשנת שבתון - לעשר שעות פרונטליות (משרד החינוך).
אוהב/ת ילדים, שמח/ה בשעת סיפור לקטנטנים, מוכנ/ה ליזום פעילויות בספריית בית הספר.
נא ליצור קשר עם גילי, 054-4944263
היקף משרה: 75%. התפקיד כרוך בעבודה במשמרות בהתאם לצורך.
כפיפות: למנהלת הספריה.
תיאור התפקיד:
(ב) מיון, מפתוח וקטלוג של משאבי הספרייה.
דרישות
תנאי התפקיד: בהתאם לכישורי המועמד/ת.
מועמדות לתפקיד וקורות חיים יש להגיש בדוא"ל, לאפרים שיפטן סמנכ"ל משאבי אנוש
בהתאם לפקודת העיריות (נוסח חדש), חוק הרשויות המקומיות תקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים) התש"ם – 1979, ניתנת בזה הודעה על משרה פנויה של ספרן/ית ברשת הספריות הציבוריות בעירית רמת השרון, והזמנה להציג מועמדות לאיוש המשרה כאמור.
א. כללי
2. פרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון: 03-5489339 (ליבנת יגר).
3. המועד האחרון להצגת המועמדות למשרה הינו: 06/11/2021
עיריית רמת השרון שומרת על זכותה להאריך את המועד להצגת מועמדות למשרה האמורה, מבלי שיהא בכך משום התחייבות להאריך את המועד כאמור.
ב. פרטי המשרה
תואר התפקיד: ספרן/ית ברשת הספריות הציבוריות.
היחידה: רשת הספריות הציבוריות.
דרוג : מנהלי או מח"ר (בהתאם לנתוני ההשכלה).
דרגה: 37 – 40
היקף משרה: 50% - 100%.
כפיפות: מנהלת רשת הספריות הציבוריות .
תקופת ניסיון: שנתיים.
ג. תיאור התפקיד
1 מתן שירותי ספריה
2 ייזום וביצוע פעילויות העשרה
3 תפעול הספריה בהתאם לנוהלי העבודה
ד. דרישות התפקיד:
השכלה: בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012
או תעודת סמיכות לרבנות )"יורה יורה"( לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל )שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר( .
יתרון לבעל/ת תעודת לימודי ספרן מורשה או בעל תעודת ספרן מוסמך בספרנות ומידענות באחד מהמוסדות המוכרים בכפוף למבחני התמיכה של משרד התרבות או לבעלי תואר אקדמי שני בלימודי ספרנות ו/או מידענות.
ניסיון מקצועי: עדיפות תינתן לבעלי ניסיון מקצועי בספריה.
דרישות נוספות: עבודה בשעות לא שגרתיות (כולל עבודה במשמרות בשעות אחה"צ- ערב, ימי שישי, חוה"מ), חובת התייצבות לעבודה בתקופת חירום.
שליטה טובה מאד ביישומי המחשב, ידע בתוכניות ייעודיות לספריות – יתרון.
ה. כישורים אישיים: יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה, אמינות ומהימנות אישית, יכולת התבטאות טובה מאד בכתב ובעל פה, יכולת עבודה בצוות, יזמות, חריצות, עמידה בזמנים, סבלנות, נימוס ואדיבות.
נפתחה אפשרות לעשות סטאז' בספריית מכון ברוקדייל, החל משנת הלימודים תשפ"ב.
הסטא'ז כולל התנסות בשירותים ספרניים שונים וכן בבנית מאגר מידע בתחום אקדמי.
לפרטים יש לפנות אל פסי פרגר במייל pessi@jdc.org
להזכירכם, על מי שאינו עובד בספרייה חובה לעשות סטאז'.
סטאז' ניתן לעשות לאחר לימודי מפתוח (נלמד בשנה ב').
(50% משרה – 21 ש"ש)
https://uploaded8.jerusalem.muni.il/SharePoint/Michrazim/309-21/309-21.pdf
https://uploaded8.jerusalem.muni.il/SharePoint/Michrazim/308-21/308-21.pdf
(3 משרות:1 משרה של 100% משרה – 42 ש"ש; 1 משרה של 75% משרה – 31.5 ש"ש)
https://uploaded8.jerusalem.muni.il/SharePoint/Michrazim/229-21/229-21.pdf
תיאור התפקיד:
תחומי אחריות מרכזיים:
דרישות התפקיד:
למתאימים ניתן לשלוח קורות חיים למורן יעקב במייל: moran_j@achva.ac.il
הגשת מועמדות עד 25.7.21
מועמדים המבקשים להציג את מועמדותם למכרז, מתבקשים להגיש לעיריית רמת השרון את המסמכים הבאים:
www.ramat-hasharon.muni.il – כפתור "מכרזים" בדף הבית/ מכרזי כ"א.
בנוסף, יש לסרוק ולצרף את המסמכים הבאים:
הגשת המסמכים הנדרשים תתבצע באמצעות הדואר האלקטרוני:
המועד האחרון להצגת המועמדות למשרה הינו: 31.7.2021
בקשות שתגענה ללא הפרטים כאמור ו/או לאחר המועד לעיל, לא תטופלנה ולא תובאנה לדיון בפני ועדת המכרזים.
עיריית רמת השרון אינה מתחייבת לקבל הצעה כלשהי והיא שומרת על זכותה להפסיק בכל עת את הליכיו של מכרז זה, זאת בכל שלב משלביו.
דרישות התפקיד:
למתאימים ניתן לשלוח קורות חיים למורן יעקב במייל: moran_j@achva.ac.il
מתח דרגות : 36-41 בדירוג המח"ר (בהתאם להשכלה ובכפוף להסכם הספרנים)
תיאור התפקיד:
• מתן שירותי השאלה באמצעות מערכת עלמא ללקוחות הספרייה.
• הדרכת קוראים ומענה לפונים לספרייה בדלפק ההשאלה בערוצי התקשורת השונים.
• קשר עם מגוון גורמים באוניברסיטה בכלל ובספרייה בפרט.
• השתתפות בפרויקטים שונים של המדור ובצוותי עבודה הפועלים בספרייה.
• ביצוע מטלות ספרניות נוספות בהתאם לצורך.
דרישות התפקיד:
• תואר אקדמי
• הכשרה פורמלית בספרנות/מידענות (תואר אקדמי או תעודה בספרנות/מידענות ממוסד לימודים מוכר לספרנות).
• ניסיון בעבודה בתחום הספרנות.
• ניסיון בעבודה עם קהל ויכולת הדרכה - יתרון.
• ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות, כולל שימוש במאגרי מידע.
• שליטה ביישומיOFFICE , לרבות שליטה בEXCEL- ואוריינות מחשב ברמה גבוהה.
• שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
• דייקנות, תיאום, יוזמה ואחריות.
• יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
• יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס.
• יכולת לימוד של מערכות חדשות והתעדכנות מקצועית.
• תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערה : נדרשת נכונות לעבודה במשמרות ובשעות נוספות בהתאם לצורך.
כפיפות : למנהלת מדור השאלה
הגשת מועמדות :
המשרה מיועדת למועמדים פנימיים תקניים שחל עליהם ההסכם הקיבוצי, גברים ונשים כאחד.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה (כולל בחינה באנגלית). למידע נוסף בקרו באתר.
-אחראית גיוס והשמה, מרכזת הטיפול במשרה זו.
להגשת מועמדות לחץ כאן
דרישות התפקיד:
קורות חיים לדוא"ל: talmorl@admin.ort.org.il
למשרה חלקית לעבודה בשעות הבוקר ואחה"צ במהלך השבוע ו/או עבודה בשבתות בספריית המדיטק.
דרישות התפקיד: תואר ראשון רצוי בתחום הספרנות/מידענות, או תעודת ספרן/מידען ממוסד מוכר, תודעת שירות גבוהה.
נא לשלוח קורות חיים לרחל באמצעות פקס: 5021533 - 03 או לשלוח דוא"ל rachelk@mhc.org.il
תנאי חובה להגשת מועמדות :
ניתן לשלוח קורות חיים למייל הנ"ל עד ליום 20.6.2021:
התפקיד כולל:
דרישות התפקיד:
שעות העבודה אחר הצהרים והערב (16:00 עד 20:00)
תחילת העבודה אוקטובר 2021.
נא לפנות באימייל למנהלת הספרייה, גבריאלה פיין gabriela@emef.ac.il
מקצועית ומאירת פנים, עם סבלנות לתלמידים ורצון לקדם את הספריה כמקום מזמין ומאפשר, אך שומר על כללי התנהגות נדרשים.
היקף העסקה כ35 ש"ש.
לפרטים: shlomida3@gmail.com
תיאור התפקיד:
עבודה בתוכנת ALEPH ,שימוש ב PRIMO בעת מתן יעץ לסטודנטים, התמצאות באיתור מידע במאגרי מידע שונים.
דרישות התפקיד:
תואר ראשון במידענות, או תואר ראשון בתחום אחר + תעודה בלימודי מידענות
שליטה בשפה האנגלית (שפה נוספת – יתרון)
ידע בתחומי דעת מגוונים
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
ניסיון בעבודה עם יישומי office – יתרון
ניסיון בעבודה עם תוכנת ALEPH – יתרון
היכרות עם תוכנת PRIMO - יתרון
עבודה 3 ימים בשבוע כולל פעם בשבוע משמרת אחה"צ-ערב.
להגשת מועמדות ושליחת קורות חיים נא לפנות ל: בתיה בוקס – מנהלת משאבי אנוש - batyabx@orot.ac.il.
כישורים נדרשים:
תואר ראשון והשכלה פורמאלית בספרנות/מידענות
עברית ואנגלית ברמה גבוהה
תקשורת בין-אישית טובה ויכולת עבודה בצוות
יכולת למידה גבוהה
יכולת עבודה עצמאית, דיוק, יוזמה ואחריות
שליטה בתוכנות Office
תודעת שירות גבוהה
קו"ח יש לשלוח לאביטל שריג oavit@wincol.ac.il
היקף ומעמד: 100% משרה תקנית
מתח דרגות: 39-44 בדירוג המח"ר
תיאור התפקיד:
אחריות למכלול תחומי הפעילות של המדור, לרבות:
דרישות התפקיד:
הערה: התפקיד כרוך בעבודה במשמרות, עבודה בימי ו' ובשעות נוספות בהתאם לצורך.
כפיפות: למנהלת הספרייה למדעי החברה, לניהול ולחינוך.
הגשת מועמדות: המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד.
במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: חברה ערבית, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות.
في إطار سياسة الجامعة لتشجيع التنوّع التوظيفيّ، تُعطى أولويّة للمرشّحين الذين يستوفون متطلّبات الوظيفة وينتمون إلى إحدى المجموعات التالية: المجتمع العربيّ، الحريديم، أبناء الطائفة الأثيوبيّة والمرشّحين أصحاب الإعاقات.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה (כולל בחינה באנגלית). למידע נוסף בקרו באתר.
קרן פטל - אחראית גיוס והשמה, מרכזת הטיפול במשרה זו.
להגשת מועמדות לחץ כאן
תשומת לב: ההתנהלות בכל שלבי המיון הינה בהתאם להוראות המעודכנות של משרד הבריאות והנחיות הנהלת האוניברסיטה ליישום הוראות התו הסגול.
הגדרת התפקיד :
מתן שירותי ספריה בתחומי הקריאה, הידע והתרבות לבאי כותר ראשון-תרמ"ב והשתלבות בכותר טף (מדור הפעוטות והילדים) :
תנאי סף:
יתרונות:
כישורים נוספים:
תנאי העסקה:
העובד/ת יועסק כשכיר/ה בחברה העירונית בהיקף של % 100 משרה בכפיפות למנהל/ת הכותר/ הספרייה
תקופת שנים עשר החודשים הראשונים בתפקיד יהוו תקופת ניסיון.
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
פרטי המכרז נמצאים באתר החברה העירונית שכתובתו: www.hironit.co.il תחת לשונית דרושים ומכרזים/ מכרזי כ"א.
את המועמדות יש להגיש באמצעות טופס שאלון אישי למועמד שנמצא תחת לשונית דרושים ומכרזים/ טופס שאלון למכרזי כ"א ולצרף קורות חיים בעברית בלבד ומסמכים אשר מעידים על עמידה בתנאי הסף כנדרש כגון: תעודות השכלה, אישורי העסקה וכיוצ'.
את טופסי הגשת המועמדות והמסמכים הנדרשים יש להגיש באמצעות מייל שכתובתו
jobs@hironit.co.il עד לתאריך_4.5.21____
מכרז לאיתור מועמד/ת לחברה העירונית ראשל"צ לתרבות, ספורט ונופש בע"מ לתפקיד
הגדרת התפקיד :
מתן שירותי ספריה בתחומי הקריאה, הידע והתרבות לבאי הספריות:
תנאי סף:
יתרונות:
כישורים נוספים:
תנאי העסקה:
העובד/ת יועסק כשכיר/ה בחברה העירונית בהיקף של % ____ משרה בכפיפות למנהל/ת הכותר/הספרייה
תקופת שנים עשר החודשים הראשונים בתפקיד יהוו תקופת ניסיון.
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
פרטי המכרז נמצאים באתר החברה העירונית שכתובתו: www.hironit.co.il תחת לשונית דרושים ומכרזים/ מכרזי כ"א.
את המועמדות יש להגיש באמצעות טופס שאלון אישי למועמד שנמצא תחת לשונית דרושים ומכרזים/ טופס שאלון למכרזי כ"א ולצרף קורות חיים בעברית בלבד ומסמכים אשר מעידים על עמידה בתנאי הסף כנדרש כגון: תעודות השכלה, אישורי העסקה וכיוצ'.
את טופסי הגשת המועמדות והמסמכים הנדרשים יש להגיש באמצעות מייל שכתובתו
jobs@hironit.co.il עד לתאריך _____________4.5.21___
אין להגיש מועמדות אלא כאמור במודעה. רק פניות מתאימות תענינה.
התפקיד כולל:
מתן שרותי יעץ והשאלה
הדרכות פרונטליות / מרחוק פרטניות וקבוצתיות
ביצוע מטלות ספרניות נוספות ע"פ הצורך
דרישות התפקיד:
תואר אקדמי בספרנות/מידענות – חובה (המשרה מתאימה גם לסטודנטים לקראת סוף התואר)
ידע ומיומנות בעבודה עם כלים ממוחשבים, מערכות מידע ומאגרי מידע ממוחשבים
מיומנויות וכישורים נוספים:
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
יחסי אנוש טובים
תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסובלנות
גמישות
יוזמה ואחריות
יכולת הדרכה
משרה בהיקף 80% לתקופה קצובה של 6 חודשים
5 ימי עבודה בשבוע - מתוכן 2 שמרות ערב (עד 19:00), עבודה בימי שישי לפי תורנות
מיקום: חיפה
מועד תחילת העבודה : מיידי
קו"ח יש לשלוח בדוא"ל לכתובת :onojobs@ono.ac.il
יש לציין בנושא מס' משרה 2648
בהתאם לפקודת העיריות (נוסח חדש), חוק הרשויות המקומיות תקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים) התש"ם – 1979, ניתנת בזה הודעה על משרה פנויה של מנהל/ת סניף ספריה (משולבת בבי"ס יסודי) ברמת השרון, והזמנה להציג מועמדות לאיוש המשרה כאמור.
א. כללי
www.ramat-hasharon.muni.il – כפתור "מכרזים" בדף הבית/ מכרזי כ"א.
בנוסף, יש לסרוק ולצרף את המסמכים הבאים:
הגשת המסמכים הנדרשים תתבצע באמצעות הדואר האלקטרוני: michrazim@ramat-hasharon.muni.il
2. פרטים נוספים ניתן לקבל בטלפון: 03-5489339 (ליבנת יגר).
3. המועד האחרון להצגת המועמדות למשרה הינו: 3.4.2021
עיריית רמת השרון שומרת על זכותה להאריך את המועד להצגת מועמדות למשרה האמורה, מבלי שיהא בכך משום התחייבות להאריך את המועד כאמור.
ב. פרטי המשרה
תואר התפקיד: ספרן/ית ומנהל/ת סניף ספריה (משולבת בבי"ס יסודי)
היחידה: רשת הספריות הציבוריות.
דרוג : מנהלי או מח"ר .
דרגה: 8 – 11/ 38 - 41.
היקף משרה: 0.5-1.0
כפיפות: מנהלת רשת הספריות הציבוריות.
תקופת ניסיון: שנתיים.
ג. תיאור התפקיד
מנהל/ת סניף:
ספרן/ית:
ד. דרישות התפקיד:
השכלה: בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.
או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר) .
יתרון לבעל/ת תעודת לימודי ספרן מורשה או בעל תעודת ספרן מוסמך בספרנות ומידענות באחד מהמוסדות המוכרים בכפוף למבחני התמיכה של משרד התרבות או לבעלי תואר אקדמי שני בלימודי ספרנות ו/או מידענות.
הערה: מועמד שאין ברשותו תעודת ספרן מורשה או תעודת ספרן מוסמך בספרנות ומידענות יידרש להתחייב בכתב להשלים תעודה זו או להשלים תואר אקדמי שני בלימודי ספרנות ומידענות תוך שנתיים מיום מינויו לתפקיד – יובהר כי סיום התעודה או תואר אקדמי שני מעבר ל-24 חודשים, יידרש בקבלת אישור פרטני ובכתב ממנהל תחום ספריות במשרד התרבות.
ניסיון מקצועי: עדיפות תינתן לבעלי ניסיון מקצועי בספריה.
שליטה ב – OFFICE ויכולת לימוד תוכנות חדשות.
עדיפות לבעלי/ות שליטה טובה באינטרנט ומאגרי מידע מקוונים, מערכות לניהול ספריה.
דרישות נוספות: עבודה בשעות לא שגרתיות (כולל גמישות לעבודה במשמרות בשעות אחה"צ- ערב, ימי שישי, חוה"מ).
חובת התייצבות לעבודה בתקופת חירום – בהתאם לצורך.
כישורים אישיים: יכולת ניהולית, יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, יוזמה, חריצות, אדיבות, סבלנות, אמינות ומהימנות אישית, יכולת התבטאות טובה מאד בכתב ובעל פה, יכולת עבודה וגישה לילדים, גמישות ויכולת הכלת שינויים בהתאם לתקופה/מצב, יכולת הדרכה והנחיה, עמידה בזמנים.
הערה: חלק מהמשרה יהיה באחת מספריות הרשת, בתפקיד ספרן מן המניין
יובהר, כי כל הדרישות המפורטות לעיל הינן דרישות הסף לשם השתתפות במכרז. ועדת המכרזים רשאית לשקול כחלק משיקוליה, דרישות העולות על האמור לעיל, לרבות, תארים אקדמיים נוספים ו/או מתקדמים, ניסיון מיוחד, וותק בתחום וכיו"ב.
ה. הליכי המכרז
התפקיד:
1. הדרכת קוראים בשימוש בספרייה,לרבות במשאבים המתוקשבים.
2. מתן שרותי השאלה ויעוץ בספריה.
3. ארגון והתאמה של הספרייה לצורכי התלמידים בביה"ס.
4. ביצוע רכש ועיבוד טכני של הספרים והמדיות האחרות בספריה.
5. ייזום והפעלה של אירועי תרבות נלווים ופעילויות חינוכיות לקידום הקריאה
דרישות:
בעל /ת תעודה מאושרת בתחום הידע (מידענות).
תעודה בתחום הספרנות.
תואר אקדמי.
ראש גדול.
בעל /ת יכולת סדר וארגון.
יחסי אנוש טובים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
המעוניינים מוזמנים להשאיר פרטים אצל שירה/טל מזכירות התיכון המסורתי.
02-5940800
אריון שחף, מנהלת מערכת הספריות
טלפון: 09-9570003, פקס': 09-9575863
דוא"ל arion@herzliya-lib.org
היקף ומעמד: 100%
מתח דרגות: 36-41 בדירוג המח"ר (בהתאם להשכלה ובכפוף להסכם הספרנים)
תיאור התפקיד:
מתן שירותי יעץ ודליית מידע לקוראים, כולל:
• טיפול בפניות בנושאי יעץ ומתן מענה באמצעות מגוון ערוצי המדיה הדיגיטלית.
• כתיבה של חומרי הדרכה לסטודנטים ולסגל.
• מתן הדרכות פרונטאליות, יחידניות וקבוצתיות.
• התעדכנות שוטפת במאגרי מידע, תוכנות וטכנולוגיות מידע.
• כתיבה של חומרים שונים ברשתות החברתיות.
• השתתפות בפרויקטים של המדור והספרייה.
• ביצוע מטלות ספרניות נוספות על פי הצורך.
דרישות התפקיד:
• תואר אקדמי, רצוי בתחום מדעי החיים או הרפואה.
• הכשרה פורמלית בספרנות )תואר אקדמי או תעודה בספרנות/מידענות ממוסד לימודים מוכר לספרנות( .
• ניסיון בעבודה בתחום הספרנות.
• רצוי ניסיון בתחום יעץ ו/או בדליית מידע ו/או טכנולוגיות למידה.
• יכולת עבודה עם משאבי מידע אלקטרוניים.
• שליטה ביישומי OFFICE , לרבות שליטה ב- EXCEL.
• שליטה בשפות עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
• יכולת הדרכה.
• יכולת לימוד של מערכות חדשות, פתיחות לחידושים והתעדכנות מקצועית.
• יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות.
• יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס.
• כושר ארגון, תיאום, יוזמה ואחריות.
• תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
הערות: התפקיד מחייב עבודה במשמרות.
נדרשת נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.
הגשת מועמדות:
המשרה מיועדת לכל עובדי אוניב רסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד .
במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים
לאוכלוסיות אלו: חברה ערבית, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות .
في إطار سياسة الجامعة لتشجيع التنوّع التوظيفيّ، تُعطى أولويّة للمرشّحين الذين يستوفون متطلّبات الوظيفة وينتمون إلى إحدى المجموعات
التالية: المجتمع العربيّ، الحريديم، أبناء الطائفة الأثيوبيّة والمرشّحين أصحاب الإعاقات .
מועמ דים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה. למידע נוסף בקרו באתר.
רים ג'היים, אחראית גיוס והשמה, מרכזת הטיפול במשרה זו.
מועד אחרון להגשת מועמדו ת - 17.3.2021
להגשת מועמדות לחץ כאן
תשומת לב: ההתנהלות בכל שלבי המיון הינה בהתאם להוראות המעודכנות של משרד הבריאות והנחיות הנהלת האוניברסיטה ליישום הוראות התו הסגול.
תואר או תעודה נדרשים. ניסיון קודם אופטימלי. הפנייה מיועדת לגברים ולנשים.
לפרטים נוספים: 09957003
היקף המשרה : 50% עבודה 5 ימים בשבוע. עבודה בשעות אחרי צהריים וגם בימי שישי.
תאור התפקיד:
דרישות המשרה
נא לשלוח קורות חיים בדוא"ל: gotman_k@tel-aviv.gov.il
היקף ומעמד: 100% משרה תקנית מתח דרגות: 44-39 בדירוג המח"ר תיאור התפקיד:
דרישות התפקיד:
הערה: התפקיד כרוך בעבודה במשמרות, עבודה בימי ו' ובשעות נוספות בהתאם לצורך.
כפיפות: למנהלת הספרייה למדעי החברה, לניהול ולחינוך. הגשת מועמדות:
המשרה מיועדת לכל עובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד .
במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעידוד גיוון תעסוקתי, ניתנת עדיפות למועמדים העונים על דרישות התפקיד ומשתייכים לאוכלוסיות אלו: חברה ערבית, חרדים, יוצאי העדה האתיופית ומועמדים עם מוגבלות .
في إطار سياسة الجامعة لتشجيع التنوّع التوظيفيّ، تعطُى أولويةّّ للمرشّحين الذين يستوفون متطلّبات الوظيفة وينتمون إلى إحدى المجموعات التالية: المجتمع العربيّ، الحريديم،أبناء الطائفة الأثيوبيّة والمرشّحين أصحاب الإعاقات.
מועמדים שיעמדו בדרישות המכרז יתבקשו לגשת למבדקי התאמה (כולל בחינה באנגלית). למידע נוסף בקרו באתר.
קרן פטל -אחראית גיוס והשמה, מרכזת הטיפול במשרה זו .
מועד אחרון להגשת מועמדות – 28.2.2021. להגשת מועמדות לחץ כאן
תשומת לב: ההתנהלות בכל שלבי המיון הינה בהתאם להוראות המעודכנות של משרד הבריאות והנחיות הנהלת האוניברסיטה ליישום הוראותהתו הסגול.
בברכה ,
הילה נוה
סגנית מנהל אגף
ומנהלת היחידה לפיתוח משאבי אנוש
08.02.2021
דרוש/ה מידען/ית - מילוי מקום (חל"ד) באוניברסיטת תל אביב, הספרייה למדעים מדויקים ולהנדסה, מדור הדרכה ויעץ.
דרוש/ה מידען /ית למדור יעץ והדרכה בספרייה למדעים מדויקים ולהנדסה, להחלפת עובדת בחל"ד.
תקופת עבודה: כחצי שנה.
תחילת עבודה: מרץ 2021.
היקף משרה: עבודה בהיקף חצי משרה, במשמרות, כולל משמרות ערב (עד 20:00). בשלב זה ללא ימי ששי.
העבודה כוללת:
דרישות:
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
הגשת מועמדות:
02.02.2021
למועצה המקומית גבעת זאב דרוש/ה מנהל/ת ספריה עירונית מכרז פומבי
היקף משרה - 100% * דירוג - המח"ר * מתח הדרגות – 42- 39
תיאור תפקיד:
ניהול הספרייה הציבורית הפועלת בהתאם לחוק הספריות הציבוריות תשל"ה 1975. גיבוש מדיניות לקידום וטיפוח הספרייה הציבורית. עיקרי התפקיד:
ניהול הספרייה.
ניהול עובדי הספרייה.
בנייה וטיפוח של אוספי הספרייה.
ניהול פעילות הספרייה בתחומי הקריאה, המידע והידע, התרבות והמורשת.
השכלה ודרישות מקצועיות
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ בתחום הספרנות או המידענות.
או
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד במוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ וסיים בהצלחה לימודי ספרן מורשה או תעודה אקדמית התחום הספרנות ו/או המידענות.
ניסיון ניהולי-
ניסיון בניהול של לפחות שני עובדים, כאשר על תקופת הניהול לעלות על משך זמן של שנתיים לפחות.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
רהיטות ויכולת התבטאות גבוהה בכתב ובעל פה.
זיקה לספרות ותרבות.
עבודה בסביבת משאבים אלקטרוניים.
מתן שרות.
ידיעת השפה עברית / אנגלית על בוריה.
מיומנויות לדליית מידע – OFFICE- היכרות עם תוכנות לניהול ספריות.
כפיפות: מנהל/ת המחלקה לחינוך.
ניתן לשלוח קורות חיים עד – 14/2/2021, לכתובת
מועצה מקומית - רח' המכבים 44 גבעת זאב: טל-5360107 - 02 מייל: ZEAHVA@GIVAT-ZEEV.MUNI.IL- פקס – 02-5360103.
לידי זהבה אקראי
או לידי אתי שושני, מנהלת הספרייה:
052-4559072
תיאור המשרה
דרישות המשרה
היקף המשרה -משרה מלאה/חלקית
מיקום המשרה -הוד השרון
לפרטים ומשלוח קורות חיים: 0544767555 ; ornag@hod-hasharon.muni.il
במסגרת התפקיד:
ביצוע קטלוג והזמנות רכש, מיון ובצוע מטלות מקצועיות נוספות.
עבודה עם מערכות "עלמא" ו"פרימו"
דרישות התפקיד:
כושר למידה גבוה, יוזמה ופתיחות לחידושים.
לשליחת קורות חיים: recruitment@hit.ac.il