לקבלת מידע אנא פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם.
שם פרטי:
שם משפחה:
נייד:
דואר אלקטרוני:

מסלול

מסלול

לקראת הסטאז' שנה ג'

להורדת דפי מידע לסטודנטים לקראת שנת ההתמחות (סטאז') , לחצו כאן

דצמבר עד מרץ:
תלמידי שנה ג' שעתידים לעשות סטאז' בשנה הבאה ותלמידי הסבות שייסימו בשנה הנוכחית את חובותיהם ימלאו שאלון עובדי הוראה בפורטל הסטודנט.

מאי: 
מפגש מסלולי לקראת שנת הסטאז' בנוכחות מפקחי המחוז.

הסטודנט מתחיל בחיפוש עבודה בהיקף מינימאלי של שליש משרה, ומעלה.


יולי: 
הסטודנט ממלא טופס טיולים במנהל לומדים.
כ-6 שבועות מאוחר יותר מקבלים הסטודנטים מהמכללה טופס אישור ביניים.
אישורים אלה חשובים גם לדרוג השכר במשרד החינוך.

הסטודנט נרשם לעבודה לשנת הסטאז'.
סטודנט שנה ג' לקראת שנה ד' נרשם אחרי תשלום מקדמה לסדנת סטאז'.
כל שאר הסטודנטים הנדרשים לשלם לסדנה (הסבות, מי שלא לעשה סטאז' בשנה ד' וכו)

נרשמים אצל אילנית שרגאי במזכירות הסטאז' ימים א'-ה' 08:30-12:00 חדר 201 א' ליד הספרייה.

ניתן ליצור קשר דרך המייל: ilansh@dyellin.ac.il אחרי שמצאתם עבודה.



ספטמבר-נובמבר: 

פתיחת תיק במשרד החינוך . קישור לערכה נמצא באתר המכללה או/ ו באתר משרד החינוך.
מציאת מקום עבודה באחראיות המתמחה. שיבוץ במקום מאושר.

תחילת מפגשים קבועים עם מורה חונך.
תחילת השתתפות בסדנת הסטאז' במכללה.
מילוי טופס אישור התמחות בהוראה, בפורטל הסטודנט.


לאורך כל השנה יש למלא טבלת מפגשים עם מורה חונך.


ינואר:
הערכה מעצבת. נמסר למתמחה ע"י מנחה הסדנה או שניתן גם להוריד מאתר המכללה.


מאי-יוני:   
הערכה מסכמת

בגן: המתמחה מוריד מאתר המכללה ומוסר לגננת, למורה מלווה ולמפקח/ת למלא, המפקח/ת מעביר למשרד החינוך.

בביה"ס: מנהל ביה"ס ממלא עם המורה חונך והמפקח ומעביר ממוחשב למשרד החינוך.

לאחר קליטת ההערכה המסכמת בהצלחה במשרד החינוך נשלח למתמחה אישור זכאות לרישיון הוראה.


יוני-יולי:
המכללה שולחת אישור סיום סדנת סטאז' בדואר ישראל.
המתמחה ממלא טופס טיולים (רק אחרי שסיים את כל חובותיו הלימודיים), מספר שבועות לאחר מכן מקבל אישור סיום לימודים, וזכאות ל .B.e.d



יולי ואילך:
על מנת לקבל רישיון הוראה יש לשלוח למשרד החינוך:
circle אישור סיום סדנת סטאז'.
circle אישור זכאות לרישיון הוראה.
circle אישור זכאות לתואר ותעודת הוראה.



משרד החינוך שולח רישיון הוראה למתמחה.
על הסטודנט לצלם כל טופס שנמסר ולהשאיר אצלו העתק.