לקבלת מידע אנא פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם.
שם פרטי:
שם משפחה:
נייד:
דואר אלקטרוני:

מסלול

מסלול

limudai_hemsech_courses  

התוכנית להתמחות במדידה והערכה חינוכית

התכנית מכשירה אנשי חינוך בעלי תואר שני לתפקידי רכזי הערכה ומדידה בבתי הספר. יש בה התייחסות לתהליכי ההערכה הפנימיים והחיצוניים המקובלים כיום ולסביבת העבודה הבית ספרית הנוכחית מחד, ולשינויים שיחולו בה עם המעבר לתקשוב בהוראה, בלמידה ובדרכי הניהול, מאידך. היא נועדה לאפשר לבוגריה לשפר את דרכי ההערכה והמדידה במערכת החינוך, תוך ניצול מיטבי של סביבת העבודה הטכנולוגית בתהליכי איסוף הנתונים, עיבודם והצגתם בצורה מושכלת לפני בעלי העניין בבית הספר.

מרכזת: ד"ר רויטל היימן, מתמחה בהערכה ובמדידה, במחקר פעולה ובייעוץ ארגוני. rheimann@dyellin.ac.il

סגל המרצים: מרצים המלמדים בתכנית לתואר השני ב"הוראה ולמידה" ומומחים חיצוניים בתחומי מדידה, סטטיסטיקה והערכה חלופית.

היקף הלימודים: 8 ש"ש (240 שעות): שנה א'– 4 ש"ש, שנה ב' – 4 ש"ש (סמינריון מלווה פרקטיקום).

משך הלימודים: שנתיים אקדמיות.

המועד: שנה א': ימי ראשון בין השעות 14:00 - 19:15;

שנה ב': ימי ראשון בין השעות 16:00–19:15.

קהל היעד: מורים בעלי תואר שני.

מטרת הלימודים: הכשרת רכזי ההערכה שיפתחו כלי הערכה לצרכים בית ספריים.

תוכני הלימודים:

  • הערכה לצורך למידה בגישות שונות;
  • מדידה בחינוך; סטטיסטיקה למתקדמים;
  • תהליכי הערכה בסביבות מתוקשבות;
  • הובלת תהליכי שינוי בארגון ופיתוח ארגון לומד.

תנאי קבלה: תואר שני; תעודת הוראה; ניסיון של 3 שנות הוראה לפחות במערכת החינוך; ריאיון אישי.

שכר לימוד: על-פי שעות. ייתכן מימון חלקי של משרד החינוך על-פי תנאי הזכאות של כל לומד.

גמול השתלמות: על-פי התקנות של משרד החינוך.

תעודה: רכז הערכה בית ספרי.

הערות:

1. התכנית אושרה על-ידי הראמ"ה.

2. תכנית הלימודים הסופית של כל משתתף תותאם להשכלה הקודמת שלו בתחומים הנדרשים.

3. ללומדים במסגרת "אופק חדש" ייחשבו הלימודים כשתי יחידות של 60 ש' כל אחת