שינוי תפיסה בתהליכי הכניסה למכללות לחינוך, ביטאון מכון מופ
שינוי תפיסה בתהליכי הכניסה למכללות לחינוך, ביטאון מכון מופ"ת, ד"ר אלעד פיכמן

שינוי תפיסה בתהליכי הכניסה למכללות לחינוך - מיון כשלב בבניית הזהות המקצועית / ד"ר אלעד פיכמן , ראש החוג לתקשורת במכללה.

"המיון לחינוך ולהוראה ראוי שיהיה תהליך שפועל בו צוות מקצועי על מנת שהמועמדים ייכנסו בשערי המקצוע מתוך הבנה, מודעות ומחוייבות. למעשה המוקד נע מסינון לטיפוח ולהעצמה של זהות מקצועית עתידית."

לקריאת המאמר המלא - לחצו כאן