הגות ומחקר - בית מלאכה

להלן מבחר עבודות סמינריוניות ומאמרים:

IconSeminarionit ShmuelRota1

מלאכת כפיים כערך תרבותי חברתי וחינוכי: האדם יוצר והיצירה יוצרת אותו

עבודתו של שמואל רוטה במסגרת הסמינריון בחינוך לקיימות של מיכל יובל ואיל בלוך.

אני רואה בהוראת המלאכה בבית הספר כלי להעברת ערכים בכלל וערכי עבודה בפרט, לרכישת דרכי חשיבה, תכנון ויישום, כלי לביטוי עצמי, כלי לקשר עם התלמידים וכלי לתרומה לכלל. אני רואה חשיבות לחנך את התלמידים לאהבת המלאכה והערכת האדם העובד. לחנך תלמידים שידעו ויכירו בערכה של המלאכה, שיהיו גאים במלאכתם כבעל מלאכה אמתי האוהב את עבודתו, מלאכתו, שהיא דרך הביטוי, העשייה והיצירה שלו.

IconSeminarionit RivkaAsulin1

שילוב לימודי מלאכות כפיים כחלק מתוכנית הלימודים הפורמאלית

עבודתה של רבקה אסולין במסגרת הסמינריון בחינוך לקיימות של מיכל יובל ואיל בלוך.

Icon Seminarionit ReutGalon1

מקצוע המלאכה כגורם מעצב בהתפתחות האדם

עבודתה של רעות גלון במסגרת הסמינריון בחינוך לקיימות של מיכל יובל ואיל בלוך.

Icon Seminarionit ItielBaharev1

כיצד משפיע חינוך התנסותי על התלמיד מקרה מדגים סדנת נגרות

עבודתו של איתיאל בהרב, בוגר תכנית חופ"ן במכללה.

Icon Article TorahAndCrafts Gidon

התחלה ראשונה:"תורה ומלאכה"

מאמרו של גדעון עפרת על בית הספר הראשון של תורה ומלאכה.